Dred - Simt ca ma sufoc (Versuri)

Versuri

Dred - Simt ca ma sufoc (Versuri)
Dred - Simt ca ma sufoc (Piesa Oficiala)

Simt ca ma sufoc...
Mi-am pierdut controlul in acest joc
Nimeni nu m-alina, n-am nici o lumina
Tristetea mea face parte din rutina
Am o voce-n cap ce ma lasa fara aer
Ziua asta-i neagra ca ziua de ieri
Iar se aduna toate si incep sa ma agit
Toti ma-ntreaba ce am, si eu n-am nimic...
Tigara dupa tigara, iar ies afara
Privesc banca noastra si e atat de goala
Unde esti, iubire? Ce e cu acest razboi?
Mi-e dor de lumea noastra, mi-e dor de noi
Ingeras, cu gandul la cine-adormi?
Fara sa-mi faci nimic tu ma omori...
Inainte sa adorm inca am povesti cu tine...
Iubire, ai rupt tot din mine...

Simt ca ma sufoc
Vocea din capul meu nu tace deloc
Imi pierd controlul in acest joc...
Decat un om trist, mai bine un robot...

Programeaza-ma sa mor, sa ma auto-distrug
Vocea mea din cap sa n-o mai aud
Sa ma pierd prin stele, sa cad cu ele
M-am saturat sa simt doar durere...

M-am saturat sa simt doar durere...

M-am inchis in lumea mea cu gandul la lumea noastra
As pleca departe cand ma intorc acasa
Vreau tacerea din munti sa-mi intre in ganduri
In camera mea ma simt ca intre scanduri
Sunt un om mic cu un gol imens...
Nu traiesc in rai, traiesc intr-un stres
Nu-i doar o zi proasta, e doar una din zile
Am un moment pe viata de ratacire
Mereu e iarna-n sufletul meu...
Nu stiu cum sunt, nu pot sa fiu eu...
Vreau sa fiu alt om, s-am nopti cu somn
Sa pot linistii din mine orice demon
Ma simt singur si nu e prima data
Maine-i alta zi, alta zi regretata...
Mi-a fost scris sa scriu plangand fara vre-o stralucire
Si inca vreau sa plang... de fericire !

Simt ca ma sufoc
Vocea din capul meu nu tace deloc
Imi pierd controlul in acest joc...
Decat un om trist, mai bine un robot...

Programeaza-ma sa mor, sa ma auto-distrug
Vocea mea din cap sa n-o mai aud
Sa ma pierd prin stele, sa cad cu ele
M-am saturat sa simt doar durere...

M-am saturat sa simt doar durere...

Trimiteți un comentariu