Jamie & Kazi Ploae - De cate ori (Versuri)

Versuri

Jamie & Kazi Ploae - De cate ori (Versuri)
Jamie & Kazi Ploae - De cate ori (prod DJ Al*bu) - (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Jamie):
Predau lectii de switch
Pe care le transmit de obicei printr-un vers stupid
Nimic nu se leaga
Iar cand se leaga nu se leaga
Ca cele mai proaste ate peste cea mai mare plaga
Stilu' meu e nul, dar dur,
Iar asta nu ma face mai mult sau mai putin bun
Totusi, vreau sa par cool in fata unor straini
Plini de b*****i c-am ajuns mare
Mama sa se laude la vecini cu mine
Sunt ce n-am vrut sa fiu
Stiu ce n-am vrut sa stiu
Promisiunile mele de copil reapar
In acest pustiu desert metalic
Presarat cu jargoane, absente multe, betii premature si creioane fara varfuri
Ele fara trupuri
Va cunosc pe toate, nu mai functioneaza aceleasi trucuri
DJ fara frutti
Tigari fara muguri
Toti suntem jmecheri pe sabie, dar uitam mereu de scuturi.

Kazi Ploae:
Meduze pe cer sunt obuze de cristal
Dispar incet si reapar discret
Le vad de fiecare data cand ma plimb pe mal
Viata-i un ocean in care nu ma mai inec

Jamie:
Meduze pe cer sunt obuze de cristal
Dispar incet si reapar discret
Le vad de fiecare data cand ma plimb pe mal
Viata-i un ocean in care nu ma mai inec

Strofa 2 (Kazi Ploae):
E sfarsitul lumii Morcoveata!
Uite cine s-a gasit sa spuna sunt o influenta proasta!
Pretinzi multe, contrazici faptele
Si daca ar fi sa fim pe fata tu ai sta cu spatele
Sa simti chin e ceva super sublim
Pe Pamant mai e putin
E pacat ca n-o sa sti
Si zici: "Fac arta malformat de informatie, eu n-am avut un tata, am crescut o generatie!"

Jamie:
Vrem sa facem bani, dar nu stim scopul
Vrem si underground, dar vrem si topul
Lasa-i sa-mi cante-n struna in fiecare seara
Sa-mi ofere tot fara ca macar sa-mi ceara
Totul pentru faima
Nimic pentru mama
Am reusit cu ce n-am vrut
Pamantul emana

Strofa 3 (Kazi Ploae):
Frica, de mine si de tine
Stii bine ca dorinta creste prin neimplinire
Stii bine ca toata lumea e degeaba
La fel cum toti amicii-s mai alunecosi decat gheata
Nu subestima gloata
Stii bine, lautarii se tireaza cand se face plata
Mai am putin si plec
Toata lumea pe teren ca Jérôme Boateng
Intotdeauna fa ce simti tu
Nu te ascunde
S-ar putea sa te impiedici de o gasca de umbre

Jamie si Kazi Ploae:
Meduze pe cer sunt obuze de cristal
Dispar incet si reapar discret
Le vad de fiecare data cand ma plimb pe mal
Viata-i un ocean in care nu ma mai inec

Meduze pe cer sunt obuze de cristal
Dispar incet si reapar discret
Le vad de fiecare data cand ma plimb pe mal
Viata-i un ocean in care nu ma mai inec

Trimiteți un comentariu