R.A.C.L.A. - Camp de razboi (Versuri)

Versuri

R.A.C.L.A. - Camp de razboi (Versuri)
R.A.C.L.A. - Camp de razboi (Graphic Video)

Strofa 1 (Rimaru):
Așa am fost crescut să lupt să merit orice lucru am vrut
Oricât de sus ținteam o voce-mi spunea “vezi c-ai putut”
Cu fiecare treaptă urcată pe o hartă aproape ștearsă
Într-o casă cam retrasă pe o stradă frumoasă
Timpul curge-n aval pe val din trei biblioteci
Lăsând eroi murind la ceas deșteptător când te ridici să pleci la școală
Fraternizând cu julituri și pete de cerneală
Mingi de 35 note de 5 destinație finală
(Cu fiecare pas mai departe mori un pic
Treaba-i fatală
)
Muzica mi-a dat peste cap orice alte planuri aveam
’95 taraba de la Fântâni dădeam „Rap-sodia”
Pe un coniac la Dunărea înainte de Rap Attack
Plan evident să las în urmă lent arpegiul pian armonia
Solfegiul n-ajută când ai nevoie doar de glas bros
O voce mai dă piept pe care atârnă un mare lanț gros
Cortegiul lasă-n spate trupe DJi emcees am zis
„R.A.C.L.A. forever” da’-ntre timp
Cam orice vers de pe șapte L.P.s s-a prescris aviz de non-reminder
Terenu ăsta minat ascunde multe morți în under
Sunt pasiuni și renunțări pe drumuri neîncepute
Lasă-le-n urmă du-te

Refren:
Au trecut ani nu m-am uitat înapoi
De multe ori trecutul este ca un câmp de război
*DJ Semplaru scratches
„Terenu ăsta minat ascunde multe morți în under”*

Au trecut ani nu m-am uitat înapoi
De multe ori trecutul este ca un câmp de război
*DJ Semplaru scratches
„Terenu ăsta minat ascunde multe morți în under”*

Strofa 2 (Rimaru):
Era un timp când orice tip în baggy mi-era frate
Și casete derulate se schimbau la Universitate
În școli dărăpănate baluri de boboci cântare
„Bă nu-njurați că vă aude doamna directoare”
Câțiva domni lansează label-uri cu oneroase țeluri
Clip dedus din redevențe Betacam-uri grele vremuri
Zeci de clauze-n contracte daune saune abureală
Dar am tras la rime-n continuare sclavi în cală fără nicio fală
(Cu fiecare pas mai departe lași în spate
O lume care îți era egală
)
Muzica înseamnă să crești să fii continuu mai bun
Stagnarea e regres când tot ce ai e timpul
E un proces evolutiv când scoți al doilea-album
Dar îi dezamăgești pe cei care voiau să rămâi ca pe primul
În viață ai două variante să-i mulțumești pe toți iar asta știi că nu se poate
Sau ai putea să-ncerci să te mulțumești pe tine
Să te oprești puțin doar la final când simți că ce-ai făcut e bine
În lupta asta interioară pe mulți o să-i rănești și tot pe tine o să te doară
Aceiași oameni care la concerte au scandat
Numele tău întâmpinat cu degetul din mijloc ridicat
Erau ai tăi cândva și poate că nu te-au uitat
Lumina lasă-n urmă ce-i întunecat

Refren:
Au trecut ani nu m-am uitat înapoi
De multe ori trecutul este ca un câmp de război
*DJ Semplaru scratches
„Terenu ăsta minat ascunde multe morți în under”*

Au trecut ani nu m-am uitat înapoi
De multe ori trecutul este ca un câmp de război
*DJ Semplaru scratches
„Terenu ăsta minat ascunde multe morți în under”*

Trimiteți un comentariu