SHOT - Scrisoare pentru viitor (Versuri)

Versuri

SHOT - Scrisoare pentru viitor (Versuri)
SHOT - Scrisoare pentru viitor (Official Track)

Cand ai o clipa
Si esti singur
Adu-ti aminte
Tot ce scrii acum!

Sper ca esti bine,
Faci ce-ti place
Si n-a fost nimeni
Sa iti stea in drum.

Imi iau inima in dinti
Nu exista “nu pot”.
Acum plec
Stiind ca intr-o buna zi am sa ma intorc.

Toate o sa se-ntample la timpul lor,
Iti las o scrisoare pentru viitor.
Daca e greu, greul e trecator,
Iti las o scrisoare pentru viitor.

Nu-ti fie teama,
Traieste clipa!
Greseste ca sa ai din ce invata.
Ai familia si prietenii, nu-i ocoli!
E foarte bine atat timp cat ai ce povesti.

Visai ca o sa urci pan’ la ultimul etaj.
Credeai in tine mai mult ca oricine,
Totul va fi bine, curaj!

Imi iau inima in dinti
Nu exista “nu pot”.
Acum plec
Stiind ca intr-o buna zi am sa ma introc.

O sa fii statuie pe un piedestal
Cu pietre de aur, insa pietre sar.
Vezi ce presari, unde mergi, ce vorbesti,
Iar in toata calea asta nu uita de unde esti!
O dragoste, o poza, un om,
Iar cand oamenii nu-s oameni, te rog, sa nu te transformi.
Doamne, ce viata, ce vraja!
Mi-e dor de tine, mama,
Mi-e dor de plaja!

Toate o sa se-ntample la timpul lor,
Iti las o scrisoare pentru viitor.
Daca e greu, greul e trecator,
Iti las o scrisoare pentru viitor.

Trimiteți un comentariu