Dred - Cad stele pe castele (Versuri)

Versuri

Dred - Cad stele pe castele (Versuri)
Dred - Cad stele pe castele (Piesa Oficiala)

Azi vad mai clar ca niciodata
Tot ce am trait vreau sa fie o farsa
Aud voci ce ma striga
Ceva imi spune sa nu-mi fie frica...
Nu pot schimba pe nimeni...
Nu ma regasesc pe mine
Am constiinta plina
Imi vezi ura si-n retina

Aud demonii cum tipa, demonii ma striga
Simteam durerea de mic dar parca era mai mica
Trecutul cand se intoarce ma agita
Daca nu-i distrug voi ajunge o tinta...
Eu nu sunt ca ei, nu-ti cant pe interes
Degeaba faci rap daca suni a Satra Benz
Poate-s depresiv, poate n-am inteles bine
Chiar daca-s trist poate zambesc mai des ca tine
Mai bine mor de foame decat sa-ti cant pe bani
Am iubit oameni ce erau inumani
Daca n-aveam frate o luam de mic razna
De mic mi-a deschis ochii sa vad cum e viata
Uite, pe parcurs am luat-o de tot razna
C-am vazut ce traiesc si-mi urasc viata
Nu tin pe nimeni aproape, poate am o frica
Cand i-am pierdut pe toti am ramas lang-o sticla

Fiecare tigara ascunde ceva ce doare
Cand ma-nchid imi mine imi las mintea sa zboare
Am prea multe raspunsuri pentru orice intrebare
Vreau sa fiu eu, d-am nevoie de-o schimbare
Oglinda-mi rade-n fata cand vede ce-am ajuns
Mi-e dor de mine... inca stau ascuns
M-am certat cu timpu' si m-a lasat in trecut
Tata, nu m-am vandut, m-ai pierdut

Cad stele pe castele
Sunt o stea si cad cu ele
Orice castel se poate darama
Nici pe ultimul drum nu vei fi altcineva
Banii nu te fac om x4
Decat sa fiu ca tine mai bine mor

Trimiteți un comentariu