Dred - Demonul Noptii (Versuri)

Versuri

Dred - Demonul Noptii (Versuri)
Dred - Demonul Noptii (Piesa Oficiala)

Se lasa noaptea-n suflet...
Eu iti rad din suflet, nu-ti schitez un zambet
Cand imi ies din stare e cea mai proasta stare
N-am lumea la picioarea, da-i calc in picioare
Ahh ! Simt ura pana-n oase
Imi pierd timpu' cu prosti si am pase proaste
Ahh ! Iar stau retras
Pierd timpu' uitandu-ma la ceas
Nu venii tu sa-mi strici echilibru
Te trimit in p**da ma-tii fara sa-ti pun timbru'
Dac-ai intra in mine mi-ai vedea ringu'
Inima si mintea se bat tot timpu'
Corul bisericii e la mine-n cap
Am ochii rosii de parca-s posedat
Ma futeau prietenii de parca eram o curva
Mi-am bagat p**a-n ei pan-a devenit mai lunga
Da, m-ai iubit, dar te-ai ratacit
In inima am un labirint
Da, m-ai iubit, dar te-ai racit
Stau cu nervii prost si nu pot sa ma schimb
Iau un loc, nu mai pot, simt ca ma sufoc
Ura din mine a devenit un drog
O tara plina de regine, ce mereu vor altu'
Ma pis pe tot regatu' !

Demonul noptii iar se sufoca
Ce fac cu el daca-i prima proba?
Demonul noptii, demonul noptii
Tipa si se-agita
Demonul noptii, demonul noptii
Ma tem c-a gasit alta tinta...

Iar ma transform
Omul din oglinda nu mai e om
Iar nu am somn
Am devenit un demon...

Demon, demon
Am devenit un demon
Demon, demon
Am devenit un demon
Nu am somn
Nu am somn
Omul din oglinda nu mai e om
Am devenit un DEMON !

Bataile inimii se opresc
Iar fac pasi in fata si nu-i gandesc
Nu stiu ce fac, dar nu ma potolesc
Simt cum coarnele ies...
Nu devin sensibil, nu plang ca o p**da
E lupta cu mine, e prima repriza
Sta in colt, are-o sticla de alcool
Iar este trist si lipsit de somn
Scrie si scrie, ii simt durerea-n pupile
N-are voie sa planga, face parte din mine
Fac parte din el, o dau in parte cu el
Stiu exact ce are, dar il vreau altfel
Ahh ! El n-are voie sa simta frica
Avea un inger langa el si-l strica
N-are voie sa mai simta ceva
Nu mai stau in el c-are doar fulgi de nea
E rece, tacut, uneori prea placut
Da-mi plange zilnic si nu vreau sa-l mai aud
Inima lui nu mai este organ
Mor toti din ea de parca-i un spital
Are nevoie de mine, am nevoie de el
Moare-n fiecare zi la acest nivel
Pe alta cale vreau sa-l conduc
Daca nu-l salvez, il distrug

Demonul noptii iar se sufoca
Ce fac cu el daca-i prima proba?
Demonul noptii, demonul noptii
Tipa si se-agita
Demonul noptii, demonul noptii
Ma tem c-a gasit alta tinta...

Iar ma transform
Omul din oglinda nu mai e om
Iar nu am somn
Am devenit un demon...

Demon, demon
Am devenit un demon
Demon, demon
Am devenit un demon
Nu am somn
Nu am somn
Omul din oglinda nu mai e om
Am devenit un DEMON !

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro