Dred - Eu si nimeni (Versuri)

Versuri

Dred - Eu si nimeni (Versuri)
Dred - Eu si nimeni (Piesa Oficiala)

Vreau sa ma prezint, sunt un nimeni, fac nimic
Tot ce am trait m-a facut atat de trist
Nu ma laud cu nimic, nici nu sunt artist
Realitatea ce-o observ mi-a distrus orice vis
Ma droghez cu amintiri ce creeaza dependenta
Sunt singur in lumea mea si n-am concurenta
De ce sa ma-ntrec cand pot murii aici
Inimile mari se ascund in oameni mici
Stresu' mi-e prieten si-mi aprinde o tigara
Am un zambet prost cand ne-ntalnim p-afara
Tata tot ma suna si-i inchid in nas
Nu te mai iubesc, nu mai pot sa fiu un fals
Ma joc cu oamenii ce se joaca si oftica
Poti simtii orice chiar de-ai inima mai mica
Raman cu ochii-n stele asteptand cerul sa cada
Eu nu merit nimic, dar nici tu, tata
Sufletu-mi canta si-mi arata ce-am in mine
E despre mine, vrea sa ma aline
Dar ma distruge intr-o liniste ce tipa
Ma vezi iar plangand inecand tristetea-n sticla
Ca sa-mi aduci un zambet ar trebuii sa mori
De cand am deschis ochii am vazut doar oameni orbi
Decat sa ajung ca ei mai bine devin robot
Vreau sa inchid iar ochii, dar sa-i inchid de tot...

Trimiteți un comentariu