Dred feat. Ster - Inca vreau sa plang (Versuri)

Versuri

Dred feat. Ster - Inca vreau sa plang (Versuri)
Dred feat. Ster - Inca vreau sa plang (Piesa Oficiala)

Inca vreau sa plang... de fericire
De fericire
Si inca vreau sa plang... de fericire
De fericire

E vina mea c-am devenit depresiv
Oare, nu pot, sau nu vreau sa ma schimb?
Cand raman singur, raman cu intrebari
In fiecare seara trec printr-o mie de stari
Dac-ai intra sub pielea mea n-ai mai simtii iubire
Te doare iubire cand simti frigul din privire...
Vad altfel lumea cand intru in lumea mea
Cand am simtit ca-i vremea mea a venit o vreme rea
M-am lasat de alcool ca nici el nu ma omora
Am iubit trupul tau ce ma ingropa
Cand eram mic imi promiteam c-o sa ajung mare
Si-am ajuns un mare nimeni intr-o viata fara soare
Ma doare capul des de la nervi si oboseala
Imi traiesc viata mai mult de plictiseala
Doare ce scriu, dar tot ce scriu e tratament
In prezent zambetul meu e absent...

Si inca vreau sa plang... de fericire
Sa am nopti senine, pline de iubire
Si inca vreau sa plang... de fericire
Vreau sa rada inima in mine !

Si inca vreau sa plang... de fericire
Sa am nopti senine, pline de iubire
Si inca vreau sa plang... de fericire
Vreau sa rada inima in mine !

Mi-e greata de mine, nu ma mai suport
Nu mai am grija de mine, nu mai pot
Muncesc 10 ore pe zi de parca a? fi robot
Si simt ca ma sufoc, nu mai am loc
Jocul vie?ii e deplasat, ma simt plasat pe ura
Vreau sa fiu mângâiat de mama natura
Sa cunosc cu adevarat bunatatea pura
Ce am pierdut o de mult timp in urma
O caut zi de zi, dar inca nu o gasesc
Ma pierd în mii de gânduri ?i simt ca inebunesc
Privesc înainte via?a, nu are pic de culoare
Am un gust amar, se pare ca apune soarele
Nu mai sunt optimist, nu pot sa sper
Ma zbat în mii de gânduri, simt ca ma duc spre cer
Plang, dar nu sunt lacrimi de fericire
Da-mi o sticla de alcool sa î?i uit a ta privire...

Trimiteți un comentariu