Dred - Inger fara aripi (Versuri)

Versuri

Dred - Inger fara aripi (Versuri)
Dred - Inger fara aripi (Piesa Oficiala)

Priveste-ma, mama
Am ajuns ca tata si nu-s de pus in rama
Priveste-ma, frate
Azi nu mai fac nimic, astept sa se-ntoarca toate
Priveste-ma, tata
Mi-ai rupt inima-n bucati si nu-ti mai dau nicio bucata
Priveste-ma, straine
Uite cum sunt ! Sa nu ajungi ca mine

Depresii si pastile
Sunt rece c-am trait printre reptile
Raul e prezent, il ascult si ma provoaca
Imi face mai bine in timp ce ma toaca
Mi-am lasat suflul in boxe
Nu gasesc un zambet nici macar in poze
Dulce copilarie, ce gust amar aveai
Voiam sa profit de tine si tu nu-mi zambeai
Cand dau sufletu' afara rup corzile vocale
Mi-am trait viata doar prin inimi goale
Mi-am distrus ficatul de buna voie
Trebuia sa-mi zici tata ca nu am voie
Acum nu mai am nevoie...
Chiar daca-mi fac rau o fac de bunavoie
Timpu' se schimba mai des ca mine
Uite ce-mi fac oamenii, n-am nevoie de nimeni

Vreau o schimbare
Nu vreau sa mai simt cum doare
Eu vreau o schimbare
Nu mai pot si nu mai am rabdare

Vreau o schimbare
Eu vreau o schimbare
Vreau o schimbare
Fericire, e ultima scrisoare...

Iubire, pe unde mai esti?
Ce rost are iubirea daca nu stii sa iubesti?
Nu-mi mai pasa, tu ai vrut sa ma schimb
Te-ar durea si pe tine dac-as spune tot ce simt
Imi cer linistea de-o vreme
Ma rup de viata si-o gasesc doar in poeme
Prietenii mei imi sunt straini
Unii-mi sunt scumpi, restu-s prea ieftini
M-am prostit de tot
Inca am zile in care-mi caut un scop
Existenta mea-i trecatoare
La fel ca ranile provocate de armele tale
Am un zambet prea frumos
Pacat ca-l arat doar cand privesc in jos
Nu-mi intra in viata ca n-ai ce sa iei
Ma simt cel mai bine cu demonii mei

Trimiteți un comentariu