Dred - Invingatorii (Versuri)

Versuri

Dred - Invingatorii (Versuri)
Dred - Invingatorii (Piesa Oficiala)

Lasa-ma sa dorm...
Sub lumina lunii simt ca ma transform
Da-i viata moartei, puls inimii
Invingatorii mereu mor primii

Da-mi liniste si pace...
In jurul meu si in torace
Fa-ma orb si da-mi aripi de inger...
Nu vreau sa-mi mai vad sufletul cum plange...

Privesc in jurul meu si ma intristez
Tot ce am in mine ma tine in arest
Vreau zambete pe chipuri, nu lacrimi si riduri
Vreau suflete mai calde, nu valoare si figuri
Cand cad in depresii se opreste timpu'
Sa ma ranesti pe mine ti s-a parut mai simplu
Curva-nseamna un prieten ce se vinde pe bani
Se fut unu' pe altu' intr-o tara de labari...
Degeaba muncesti daca te fute statu'
Nu poti trece peste daca nu cunosti saltu'
Oamenii cu vise dorm pe ei
Unii dorm pe lei, altii intre lei
N-am incredere-n ei, n-am incredere, ce vrei?
Ce-am ascuns in mine nu poti sa-mi iei
Uita toate grijile daca speri la bine
Cea mai buna grija e grija de sine
Imi schimb starile prea des ca sa ma intelegi
Tu daca n-ai incredere, de ce ma crezi?
Cosmarul incepe abia cand te trezesti
Esti liber sa faci ce vrei fara sa incalci legi
Nu stau la bere cu prietenii, stau pe fronturi
Eram pe placul tau daca aveam conturi
Eu am inima si suflet, nici n-as vrea mai mult
Pot sa mor in saracie ca tot nu ma ascund
Nu vreau sa fiu fals ca cei ce au plecat
Caldura lor de tot m-a secat...
Poate m-am tampit si-am nevoie de timp
Sa aflu cine sunt si iar sa ma schimb
Daca vezi totul roz sigur ai handicap
Sa te minta altul, eu n-am s-o mai fac
Si daca ar fi sa mor macar am lasat ceva
Un suflet frumos ce l-a distrus altcineva

Trimiteți un comentariu