Dred - Labirint (Versuri)

Versuri

Dred - Labirint (Versuri)
Dred - Labirint (Piesa Oficiala)

O parte-a vietii mele nu mai traieste
Sufletul plange si nu se odihneste
Ura a prins viata si-a aparut in fata mea
M-a strans in brate o data pentru toata viata
Ura capata sens cand iubirea n-are rost
Am vrut sa fiu odata ceva ce n-am mai fost
Imi tin pumnii stransi cand viata-mi da palme
Ca s-o tai de-aici n-am nevoie de lame
Cand calc pe bec raman fara idei
Ce cauti in viata mea daca nu stii ce vrei
Ce cauti aici daca nu stii ce-mi iei
Te iubesc viata mea... piei din ochii mei
Dorm in coltul meu de rai inconjurat de draci
N-ai cum sa ma placi daca nu ma desfaci
Am un curcubeu in viata ce n-ascunde vre-o comoara
Te iubesc viata mea... vin-o si ma omoara...

Ma cert cu noaptea ca-mi intra in ganduri
In camera mea ma simt ca intre scanduri
Ma sinucid cu amintiri ce-mi taie respiratia
Sa ma distrug pe mine imi este ocupatia
Zile tot mai bizare, fel si fel de animale
Muncesc pentru valoarea lor de milioane
Sunt sarac... n-am de gand sa fiu ca ei
Sunt un om simplu ce munceste printre lei
Imi uit zilele care se-ntorc zi de zi...
Traiesc aceasi zi... Ce ar fi de n-as mai fi?
Ingerasul meu e trist, exact cum l-am lasat
Partea si mai trista e ca stiu cine l-a suparat
Cate zambete mi-ai dat si le-am uitat mereu
Ai vazut si tu ca nu mereu sunt eu
Demonul din mine inca-ncearca sa evadeze...
Cand v-a scapa eu voi murii, cineva sa ma salveze...

Trimiteți un comentariu