Dred - Muzica asta e pentru mine (Versuri)

Versuri

Dred - Muzica asta e pentru mine (Versuri)
Dred - Muzica asta e pentru mine (Piesa Oficiala)

Sunt un om ca tine, gol, fara sclipire
Si eu ma agit pentru ziua de maine
Ma schimba timpu' prea des ca sa ma inteleg
Jumatatea mi-a plecat si nu mai sunt intreg
Am zile cand plang si nu las asta sa se vada
Vreau sa cred ca tot ce mi se-ntampla e doar o perioada
Ieri ma priveai cu drag, astazi cu indiferenta
In prezent in pare rau de existenta
N-am asteptari de la nimeni, nu toti iti fac bine
Pierd si castig in lupta cu mine
Tot ce ti-am cerut a fost o familie
Si chipurile lor pline de fericire
Golesc paharul de alcool si-l umplu de lacrimi
In mine-o sa te simti singur fiindca nu sunt oameni
Vorbesc cu luna, e singura ce-ntelege
Singura din viata mea ce n-o sa ma renege

Muzica asta-i pentru mine
Tot ce-ti cant e despre mine
Tot ce las in spate e pentru mine
Tot ce simt te ajuta si pe tine


Renunt la oameni si adun numai probleme
Tu esti diferita si arati ca ele
Degeaba-ti maschezi sufletu', el se simte, nu se-arata
Tot ce fac azi o sa se-ntoarca o data
Rutina nu-mi ofera mai mult timp pentru mine
Imi vine sa plang cand vad tristetea-n retine
Noptile ma striga in a lor depresie
Sa-ti chemi iubirea inapoi nu se numeste obsesie
Am o viata moarta ce ma-nvie sa ma omor
Cand eram mic parea totu' asa usor
N-am bani pentru mofturi, n-am niciun viitor
Copile, banii tai sunt banii parintilor
Anii astia m-au schimbat si nu ma recunosc
In tot ce scriu mi-am gasit un adapost
Lumea se schimba, dar nu se schimba-n bine
Nu ma simt bine... e despre mine !

Trimiteți un comentariu