Dred - Sunt un nimeni (Versuri)

Versuri

Dred - Sunt un nimeni (Versuri)
Dred - Sunt un nimeni (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Iubirea mi-a lasat un gol ce l-am umplut cu ura
Am doar zile rele, noapte buna...
Sunt o stea ce cade de o luna
Sunt omul ce plange si cand viata e o gluma
Sunt depresiv de ceva timp
Adevarul e ca ma mint ca sa rezist
Karma e mai tarfa decat fosta mea iubire
Sunt prizonierul mintii mele si nu am iesire
In ochii mei poti gasi un univers
Mi-am futut toata viata ca sunt un pervers
Acasa ma simt ca un strain
Sa nu plangi mama daca-ntr-o zi n-o sa mai vin
De ce sa te-ascult pe tine daca am doar voci in cap?
Nu-mi place sa ascult de cei ce nu ma plac
Sunt un bufon pentru prieteni ce pleaca
Sa-mi zambesti macar la moarte cand trupul mi-l ingroapa

Refren:
N-am incredere-n nimeni
N-am nevoie de nimeni
Nu vreau sa vad pe nimeni
Ma simt un nimeni...

Sunt un simplu trecator
O sa ma simt mort pana ce mor
Viata e un teatru si n-am niciun rol
Sunt cel mai prost actor...

Strofa 2:
Traiesc intr-un iad in care simt ca ard
In lumea mea luna si stelele cad
Multi isi dau aere si eu simt ca ma sufoc
Tresar din somn de parca dorm in foc
Nu mai traiesc niciun vis
Am doar vise cu demoni ce ma sting
10 prieteni noi, sute de cutite-n spate
Traiesc in trecut, casa mea e o cetate

Nu cant de fericire sa dai tu din p**da
Inima-i bolnava, are nevoie de-analiza
Beau mult ca traiesc intr-un stres
Ma pis pe drumul spre succes
Nu sunt la moda, nu ma compar cu nimeni
Nu fac rap, fac muzica pentru mine
Restu-s intr-o cursa ''cine pe cine minte?''
Nu ma complic, ii fac si fara cuvinte
Sunt mort de beat si n-am niciun chef de viata
Fericirea-i scumpa si n-o gasesti in piata
Am obosit... simt nevoia de-o schimbare
Cum sa traiesc cand simt ca inima-mi moara?
Am un suflet gol ce-o da mereu in bara
Suferinta rasare in fiecare seara
Nu-s cineva, sunt o umbra pe pamant
Am prea multi demoni in mine ca sa cred intr-un sfant

Refren:
N-am incredere-n nimeni
N-am nevoie de nimeni
Nu vreau sa vad pe nimeni
Ma simt un nimeni...

Sunt un simplu trecator
O sa ma simt mort pana ce mor
Viata e un teatru si n-am niciun rol
Sunt cel mai prost actor...

Sunt un simplu trecator
O sa ma simt mort pana ce mor
Viata e un teatru si n-am niciun rol
Sunt cel mai prost actor...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro