Dred - Tic tac (Versuri)

Versuri

Dred - Tic tac (Versuri)
Dred - Tic tac (Piesa Oficiala)

Trec zile si nopti, oameni si roboti
Vreau sa-i uit pe toti !
Parca era mai bine
Cand eram copil si zambeam fara s-am motive
Da, mama, am crescut
Cand am dat de viata toate m-au durut
Da, tata, uite ca rezist
Vreau sa-mi fac doar mie rau si suna a egoism
Las vantu' sa ma poarte
In inima mea au ramas doar cadavre
Iar nu traiesc la noapte
Cand raman singur se aduna toate
Simt ca ma sufoc
E o lupta in mine si eu prins la mijloc
Sunt necunoscut
Nu ma recunosc, cine dracu am ajuns?

Vreau sa zambesc fara motiv
Sa ma simt iar un copil
Dar sa nu mai fiu naiv
Si sa fie totul dificil


Sunt doar eu in lumea mea
Lumea nu ma place, ce lume rea..
Ma doare undeva
Sunt doar un om si fac ce vreau cu viata mea
Ma mai pierd in univers
Nu-mi traiesc viata, nu asta mi-am ales
N-am niciun interes
Fac muzica doar sa ma eliberez
Dar tu n-ai inteles
Pot sa mor si-n saracie, eu vreau doar sa zambesc
Imi caut linistea si pacea
Imi pierd inima si vocea
Sunt rau si bun
M-am umplut de ganduri si azi le consum
Azi ma consum
Iti jur ca voi zambii pe ultimul drum

Trimiteți un comentariu