Dred - Trec zile (Versuri)

Versuri

Dred - Trec zile (Versuri)
Dred - Trec zile (Piesa Oficiala)

Orice om are probleme
Zile bune, zile rele
Dar cand te pierzi in ele
Pierzi zile, trec zile
Trec zile trec zile

Ai vrea sa schimbi ceva in bine
Ce cauti in oameni poti gasii si-n tine
Omul te poate arde mai rau ca orice soare
De asta traiesc doar cand luna rasare

Am luat-o razna de tot
Nu mai suport, nu-i mai suport
Daca vezi ca ma agit tre' sa-mi faci loc
Intru in depresie si nu ma mai scot
Cine intra-n viata mea ma vrea mort
Nu ma iubii ca nu stiu sa ma comport
Nu poti iubii un om de gheata
Invata ca poti pierde tot in viata

Nu mai am vise, nu mai am scop
Nu-s o tornada, nu scuip nici foc
Sunt un trecator prin viata ta si a lor
Un soare stins, hrana zeilor

Orice om are probleme
Zile bune, zile rele
Dar cand te pierzi in ele
Pierzi zile, trec zile
Trec zile trec zile

Aveam in fata-un viitor, nu tigari si alcool
Eram mai mic, p-atunci puteam s-adorm
Ia-mi trecutu' sa uit ce traiesc si ce-am trait
Poti sa-mi iei si sufletu' ca-i prea usor de ranit

Vreau o viata-n culori
Am mers prea mult prin noroi si ploi
Moralu-i la pamant calcat in picioare
Ghici cine are nevoie de onoare?
Ma crezi un nebun, ma crezi un drogat
Hai sa vedem ce suflet e mai curat
C-am pierdut tot si nu ma opresc
As pierde orice doar sa zambesc

Vorba multa strica, tic-tac, tic-tac
Nebunii astia nu stiu ce-are nebunu-n cap
Doar un demon ars ce-a copilarit in iad
Daca nu urc mai sus n-am cum sa mai cad...

Trimiteți un comentariu