Dred - Ultima tigara (Versuri)

Versuri

Dred - Ultima tigara (Versuri)
Dred - Ultima tigara (Piesa Oficiala)

Ce-i cu mine? Ma-ntreb si plang
Sunt plin de durere si ma consum prea mult
Consum prea mult, vreau sa ma distrug
Altii trag de mine de parca am jug
Ma trezesc si-njur, nu ma mai bucur
Tot ce e trist se intampla in jur
Am ramas singur si nu mai sunt sigur
Nervii iar ma prind si-ncep sa tremur
Totu-i trist si doare, nu mai am rabdare
Am un suflet curat cu amintiri murdare
Vad pete de culoare in peisaje goale
Mama mi-a ramas singurul soare...
Asta-i ultima tigara ce ma stinge...
Inima a inceput iar sa o strige
Vreau s-o strang la piept si ea ma respinge
Asta-i lupta dintre noi unde ea invinge
Am ajuns un betiv, si nu mai sunt lucid
Gandurile noptii ma ucid
Am realizat in timp cat sunt de mic
Eu nu mai pot sa mint ca n-am nimic
Vocea mea din cap ma lasa mut
Nu vreau s-o mai aud, nu vreau s-o mai ascult
Cand am nevoie de mine de ce ma ascund?
Indiferenta mi-a ramas singurul scut
Tot ce scriu zi de zi se-ntampla intr-o zi
Am ochii in lacrimi si sufletu-n poezii
Ce ar fi daca maine n-as mai fi?
Poate sunt ok si-mi umplu capul cu prostii
Am pierdut tot si nu ma opresc
Inainte sa adorm simt ca-nnebunesc
Stiu ca mai gresesc, cred ca e firesc
Imi vine sa ma omor cand vad ce traiesc...

Mi-e dor de tine si ma pierd in fum
Drumul spre tine e ultimul drum...
Spune-mi, iubire, unde-i mirosul de parfum?
Vreau sa ma lasi fara aer dar nu cum o faci acum
Strange-mi mana in mana ta
Iubire, nu-mi mai rupe inima !
Eu nu te vad pe tine, tu nu-mi vezi lacrima
Vreau sa te intorci si sa fi ultima...
Este iarna intre noi...
Care-s ochii mai goi?
Hai sa plangem amandoi...
Vreau sa dau timpul inapoi...
Voi murii in viata ta daca apare altu'
Te strig in miezul noptii si tu nu-mi auzi glasu'
Asta ne-a fost dansu' si eu am gresit pasu'
Tot ce-a fost intre noi a fost un teatru...

Ma doare si tip
Nu vreau sa mai simt
Am obosit psihic
Asta-i un trip-rip
Unde-ai fost, tata, cand ma pierdeam?
Aveam nevoie de un sfat si nu te gaseam
Eram unul langa altu' si nu ne vedeam
De ce-ti placea sentimentu' cand plangeam?
Nu mai suportam sa ridici tonul
Am inceput sa-ti inchid telefonul
Habar n-ai cat am plans cand am vazut actorul
In viata mea tu ti-ai pierdut rolul !
In caldura familiei simt ca inghet
Sunt si zamberet ca sunt istet
D-am si momente cand ma prostesc
Si zile cand nu ma linistesc..
Da, frate, mi-e greu, si mi-e greu sa-ti spun
Ca in ochii lor am devenit nebun...
Am inima arsa de la atat tutun
M-am ranit de multe ori si acum ma razbun
Ma inchid in mine privind lumea de afara
Tot ce m-atinge acum mai tarziu o sa doara
Inc-o zi in lacrimi, o zi normala...
Vreau sa uit tot dupa ultima tigara...

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro