Dred - Un simplu om (Versuri)

Versuri

Dred - Un simplu om (Versuri)
Dred - Un simplu om (Piesa Oficiala)

Am un puzzle in piept cu mii de piese
Povestea vietii mele-i fara craiese
Ma distrug din placere cand simt o durerea
In jur doar ura si inima-mi tot cere
N-am nopti linistite, imi bantuie ceva in cap
Inchis intr-un cosmar de unde nu pot sa scap
Inghit in sec cand ochii-mi cer sange
Degeaba mi-ai da iubire ca tot nu mi-ar ajunge
In lupta cu mine castig sau pierd
Plang sau zambesc, traiesc sau pier
Doresc exact ce n-am
Daca tristetea-i un drog o sa-l trag pana la ultimul gram
Demonii imi danseaza-n jurul patului
Adorm in centrul iadului...
Pe unul l-am distrus cu tot ce i-am cantat
Tata imi era cel mai rau demon la mine-n iad

In viata asta sunt un simplu om
N-am de gand sa fiu un actor
Am o viata de scriitor
Ramas in trecut si mort pe viitor


Tristetea a prins viata in ochii mei
Pe ea n-am s-o vand contra unei sume
Am dezgropat in mine tot ce-aveam mai rau
Azi sunt rece, dar asa am fost mereu
Iti intr-un vene cand inima-ti cedeaza
Ofer puls si inima-ti pompeaza
M-am ratacit intr-o lume unde-mi pierd timpu'
Inconjurat de lume si eu ma simt singur
Prea multi actori ce nu-mi inteleg filmu'
Daca vrei sa te razbuni, lasa-ma s-o fac eu primu'
Muzica mea proasta n-are nevoie de fani
Nu ti-am cerut sfaturi, nu ti-am cerut bani
Uneori imi bag p**a ca sa te scot din cap
Nu te invartii in cerc, om cu cap patrat
M-am umplut de ura de cand ma simt gol
Vreau cel mai frumos zambet inainte sa adorm

Trimiteți un comentariu