Dred - Unde esti iubire (Fara Nume) - (Versuri)

Versuri

Dred - Unde esti iubire (Fara Nume) - (Versuri)
Dred - Unde esti iubire (Fara Nume) - (Piesa Oficiala)

Buna, iubire, mi-e dor de tine
De azi iti jur ca nu mai cred in destine
De cand nu mai sunt al tau ma simt al nimanui
Imi spuneai lucruri frumoase, frumoase minciuni
Iti cadeam la genunchi sa uiti ce ti-am facut
Azi te comporti de parca nu m-ai cunoscut
Maine faci la fel, nu poti fi altfel
Degeaba esti frumoasa daca n-ai caracter
Imi inveleam inima cu iubirea ta
Stau pe ganduri dupa plecarea ta
Iar ies afara sa revad banca
E la fel de goala ca inima
Ce-a fost in mintea ta cand mi-ai rupt sufletu'?
Da-mi inapoi zambetu' !
Doar doi actori intr-un joc de teatru
Mi-am pierdut rorul si-mi caut altu'

Unde esti, tu?
Da-mi inapoi zambetul !


De ce m-ai distrus si tu?
De ce mi-ai rupt sufletul?
De ce mi-ai luat si inima?
Daca nu stii ce sa faci cu ea

Ou !
Mai trece o zi
As fi altcineva daca ea ar mai fi
Tot ce-i spun sunt povesti pentru copii
Ce-ti spune inima tu inca nu stii
Ma prezint in fata ta si nu prezint interes
Daca nu ma placi de ce m-ai ales?
Avem ochii goi si mergem prin noroi
Visam o lume cu soare si flori
Azi cad in depresii nu-n bratele tale
Ai fost o floare si-am rupt din petale
Formam un trup, acum e rupt
Si pare ca doar pe jumatate l-a durut
Uitam de orice rana atunci cand ma iubeai
Eu te-am iubit si azi, doar ca tu nu erai
Eu m-as intoarce, dar vad ca n-am la cine...
Nu mai e noapte buna... adio iubire

Trimiteți un comentariu