Dred - Vreau sa uit tot (Versuri)

Versuri

Dred - Vreau sa uit tot (Versuri)
Dred - Vreau sa uit tot (Piesa Oficiala)

E mai bine sa mor sau ma rup de viata?
Ma izolez in fum cand vad totu-n ceata
Am sperat in vise pana le-am uitat pe toate
Cum sa uit tata c-ai vrut sa ma omori intr-o noapte
Trec prin viata si raman cu amintiri
Nu pot sa uit cum ne iubeam ca doi copii
Am crescut si am murit cand am devenit mai rai
Partea trista e c-am murit doar in ochii tai
Ia-mi glasu' cand tot ce spun atinge
Daca-mi tai inima-n doua voi scrie cu sange
Demonu' din mine inc-are lacrimi de inger
Si daca eram orb tot vedeam mama cum plange
4 camere-n inima, goale toate
Ti-am cerut inima si mi-ai dat doar jumatate
Iubesc prea mult natura, da-i o natura moarta
M-am inchis in mine si n-are cine sa ma scoata

Vreau sa uit tot ce am trait
Sa opresc timpu' in clipa cand am zambit
Copilul din mine a murit
Orice om moare, sau se schimba-n timp


Am vrut sa uit tot si m-am uitat pe mine
Acum ma uit in oglinda si observ ca sunt un nimeni
Vreau o zi frumoasa, dar nu-i ziua de maine
Rutine de zi cu zi ma ingroapa zilnic
Orice mana-ntinsa iti mai da o palma
Nu ti-am plans ca o p**da, eu mi-am pus tristetea-n rama
Ce-am lasat in spate se intoarce intr-o zi
Aia va fi ziua-n care nu voi mai traii
Daca banii aduc fericirea eu vreau sa mor sarac
Nu poti cumpara cu bani un suflet curat
Un inger fara aripi are-n interior un demon
De cand traiesc cu animale am uitat sa mai fiu om
Poti sa-mi faci rau daca asta-ti face bine
N-o sa ma razbun, timpu' o face mai bine
Scuze, ca-s asa, si-ti cant atat de trist
Fericirea e in tine, nu te lasa invins !

Trimiteți un comentariu