Jamie - 4 Dimineata (cu Coms, Cosmo, NELI) - (Versuri)

Versuri

Jamie - 4 Dimineata (cu Coms, Cosmo, NELI) - (Versuri)
Jamie - 4 Dimineata (cu Coms, Cosmo, NELI) - (Piesa Oficiala)

Sfarsitul e aproape...

Strofa 1 (Jamie):
E 4 dimineata si vreau sa ma bag la somn
Zic:"Doamne fereste!" sa nu visez urat cand dorm
Si pot sa-ti confirm in cunostinta de caz
Ca visele cele mai rele vin atunci cand esti treaz
Nu ma rog la nimeni si nu cred in mine
Ma iau dupa Dumnezeu si el e ateu
Garantez ca nu cred in nimeni
De-ar fi sa creada-n cineva, spun sigur ca ala nu sunt eu
Stiu bine
Sper ca asa o sa fie
Ma dau urban intr-un mediu in apa, e natural
Si mereu gandesc despre mine la plural
Sau despre noi la singular
Imi iau filme intr-un ambient deloc pelicular
Sunt util ca un celular intr-o celula ce n-are semnal
Sfarsitul e aproape
Mereu cand inchid ochii mi se arata printre pleoape
Si cand promiti ai grija si ce sa aduni
Promisiunea-i bucuria suprema pentru nebuni

Refren (Jamie):
E 4 dimineata si inca cerul n-are stele
Nu face promisiuni daca nu te ti de ele
Fiecare vis, fiecare plan e facut in van
Te trezesti la 4 uitandu-te pe tavan

E 4 dimineata si inca cerul n-are stele
Nu face promisiuni daca nu te ti de ele
Fiecare vis, fiecare plan e facut in van
Te trezesti la 4 uitandu-te pe tavan

Strofa 2 (Cosmo):
E 4 dimineata si mi se-nvarte capu'
Cred in Dumnezeu, dar la 3 vorbeam cu Dracu
Si imi spune planu'
Ca nu o sa fie altu'
Ca Pamantul e preludiu pentru ce inseamna Iadul
E 4 dimineata, dar viata-i doar o clipa
Sunt cu ochii in stele cand imi ies din orbita
Ma uit in oglinda si vad toti demonii mei
Am dat tot ce aveam, nu ai ce sa imi iei
Seri in care credeam in disperare
Si spuneam ca fiecare moare, ca totu' e doar o eroare
Indiferent de stare
Imi spuneam ca nu-s in stare
Ce faceam faceam cu impresia ca sunt doar un oarecare
Nu... Nu pot dormi
Nu pot dormi
Dar am promis ca voi visa in fiecare zi
Energia e-n pamant, dar io-s cu capu' printre stele
Sufletu-i o reminiscenta a viselor mele
E 4 dimineata, nu vreau sa ma misc
A trecut atata timp, poate ar trebui sa is
Sper sa nu ma tradeze toti camarazii
Si-ntr-o buna zi sa-mi fac mandri apropiatii
C-am promis

Refren (Jamie):
E 4 dimineata si inca cerul n-are stele
Nu face promisiuni daca nu te ti de ele
Fiecare vis, fiecare plan e facut in van
Te trezesti la 4 uitandu-te pe tavan

E 4 dimineata si inca cerul n-are stele
Nu face promisiuni daca nu te ti de ele
Fiecare vis, fiecare plan e facut in van
Te trezesti la 4 uitandu-te pe tavan

Strofa 3 (Coms):
E 4 dimineata, in 4 ore plec la munca
Ma gandesc ce sa fac ca timpu' asta sa-mi ajunga
Si tre' sa fac ceva, dar eu chiar nu am aflat inca
Doar ce am venit si vad ca toti sunteti pe duca
E 4 dimineata si ma simt ca o stafie
Fiecare-n juru' meu se da ce n-a putut sa fie
Si e destul de greu sa ii ignori pe toti
Cand vezi ca pe Pamant in general majoritatea-s morti
Daca poti
Incearca sa te detasezi
Scopul tau in lumea asta a fost si e doar sa creezi
Tu ce crezi?
Ca in viata doar tre' sa faci banii?
Si la sfarsit sa realizezi ca ti s-au dus toti ani
Fanii pe care-i ai intr-o o sa se duca
Si cand nu mai e iarba iara tre' sa treci la munca
Iti dau un sfat
Tu tre' sa ramai focusat
Ca daca nu faci asta in final vei fi mancat

Refren (Jamie):
E 4 dimineata si inca cerul n-are stele
Nu face promisiuni daca nu te ti de ele
Fiecare vis, fiecare plan e facut in van
Te trezesti la 4 uitandu-te pe tavan

E 4 dimineata si inca cerul n-are stele
Nu face promisiuni daca nu te ti de ele
Fiecare vis, fiecare plan e facut in van
Te trezesti la 4 uitandu-te pe tavan

Strofa 4 (NELI):
Pe tavan, taman acolo-mi tin privirea
Un gram de fericire, man
Manipulandu-mi firea
E 4 dimineata, torc cuvinte pe harti
Prea tarziu pentru noapte si prea devreme pentru zi
Zi tu, zilnic cum inca astepti o minune
Crezi ca cel putin azi inseamna cel mult maine?
Unu la mana:ramanem cu zero sanse
E 4 dimineata, dar eu m-am nascut la 6
Pe 17, atunci cand toamna schimba vremea
Anotimpu' in timpu' meu in tripu' in care ma tot chema
Ce m-a schimbat au fost probleme de placere
N-o sa ude ploaia versuri ca lacrimile mele
Asa ca lasa-i sa dispere
Sa ceara si sa spere
Dar sa nu le dai nimic daca nu stiu ce sa ofere
Barta-i brigada, impreuna, nu cu garda
Ca strada i-a crescut
Si ei vor sa creasca strada!

Refren (Jamie):
E 4 dimineata si inca cerul n-are stele
Nu face promisiuni daca nu te ti de ele
Fiecare vis, fiecare plan e facut in van
Te trezesti la 4 uitandu-te pe tavan

E 4 dimineata si inca cerul n-are stele
Nu face promisiuni daca nu te ti de ele
Fiecare vis, fiecare plan e facut in van
Te trezesti la 4 uitandu-te pe tavan

Trimiteți un comentariu