Satra B.E.N.Z. - Bernabeu (Versuri)

Versuri

Satra B.E.N.Z. - Bernabeu (Versuri)
Satra B.E.N.Z. - O.$.O.D. II (2) - (Album)
Satra B.E.N.Z. - Bernabeu (Videoclip Oficial)

Refren (Killa Fonic):
Ai mei bagabonți n-au doar graiu' greu.
Hola cumetre, te-ai pârlit, te coacem.
Am echipa mea ca pe Bernabeu,
Rulăm pe segway în industrie, o întoarcem. X2

Strofa 1 (Killa Fonic):
2 coarde de modă veche, le fut în șosete Tommy Hilfiger.
Îmi tot pocesc numele, da-mi zic că sunt cașto și futacios si îmi fac siropu' în sticlă.
Pune mami, pune să-mi aline.
Bagă bagă Lamă, fă-o în rime.
Mami îmi zice că o fac bine, FĂ laudă-mă bine!
Șatrabont pan' mă îngrop, ai dat de dreacu!
Șatrabont pan' mă îngrop, ai dat de dreacu!
Benzito Benzito Benzito fă ehi! Ehi!
Afiliat cu bagabonți din București ehi!
Dacă dau un telefon vine un STADION!
Cât galeria mea din Ploiești, dă-o cioară!
Am plecat din ghetou și mahalale cioară,
Am ajuns să fac chiar tot ce îmi doresc cioară!

Strofa 2 (Nosfe):
Au au au au au au au, Vine Șatra, bau bau bau:
Nosfe cu Arca pe val val val, Cioară cu Londra, ia-l ia-l ia-l,
Skinny cu Egiptu' hmm hmm hmm, Guță și Navele, uu uu uu,
Luca Beaturi, oh nuuuu!!!
Ăștia pe industrie se suie, merităm sa ne faceți statuie!
Bau bau, sare bagabontu' din tine dacă ești blană,
Nu te-ascunde dacă-ți place, nu-ți fie teamă.
Ca sa fac ce fac, am stat să pierd o vară,
După turneu' din primăvară, Condimente se presară.
Lumea-ncepe să tresara, când ma vede acolo-n sală
Și eu nu ma duc la sală, da' mă umflu când se scoală,
Câte unu și-mi omoară, vibe-ul ăsta al meu de cioară,
Cioară cioară cioară cioară cioară cioară cioară cioară!
Îi fac pilaf, spune-mi Uncle Benz,
Nu mă-ntreba, te rog, ce-nseamnă B.E.N.Z.,
Dacă n-ai suta de mii de iepuroi!
Am spus deja în interviuri chiar noi.
Înc-odata!
Îi fac pilaf, spune-mi Uncle B.E.N.Z.,
Nu mă-ntreba, te rog, ce-nseamnă B.E.N.Z.,
Dacă n-ai suta de mii de iepuroi!
Am spus deja în interviuri chiar noi.
Pace!

Refren (Killa Fonic):
Ai mei bagabonți n-au doar graiu' greu.
Hola cumetre, te-ai pârlit, te coacem.
Am echipa mea ca pe Bernabeu,
Rulam pe segway in industrie, o intoarcem. X2

Strofa 3 (Super ED):
A ajuns să mă știe până și mă-ta aia, zlătăreasă care ascultă manele,
O dată pentru că mă cheamă cum mă cheamă
Și 2 pentru că chiar cânt, MANELE.
Dacă vrei sa știi de echipa mea…
E-n Lumea din care a venit Pelé.
Suntem Reali ca Madrid, HALA!!!
N-avem timp! N-avem timp!
Decât de TIMPUL care face LOVELE,
Au au Șetruța mea e dă belele!
Ne vrea răul toate adversarele,
Că joaca noastră e la alte nivele.
Ha ha ha ia vezi ce bizar,
E dubiosu’ ăsta cu flow Bercenar!
Nu știu cum îl cheamă, da știu că-i Șetrar
Și zice-ntr-o piesă că să-l Has dă Car!
O arde pe Segway, prin Timpuri Noi
Cu Un Cioroi, frate cu alți Doi și un Țărănoi!
Binecuvântați Excelenți, B.E.N.Z.!
Ne îmbrăcăm B.E.N.Z., ne pișăm B.E.N.Z.!
Futem B.E.N.Z., fumăm B.E.N.Z., respirăm B.E.N.Z.!
O.S.O.D. 2 pui mâna, ia vezi henț!

Strofa 4 (Keed):
Imaginează-ți un Faraon într-un tricou alb ca zăpada,
Cap de cioară în loc de cap de lup, în loc de crampoane pantofi cu toc.
Prea băiat, parfumat aranjat din cap până în picioare, IMACULAT!
Cazierul nepătat, bagabont iluminat, mult prea avansat,
Da știu că esti frapat ca ajut si nu ignor trisorii, prostii si chiorii.
Amin în numele Sfintei Ciorimi ,fă-ți o favoare și scapă de chin!
Te rănești singur, noi nu te rănim!
Necrofil ca Ill Bill te crezi rechin? Te perpelesc ca în film, Kill Bill!
Terenul de joacă e a doua mea casă,
Hai să ne jucăm, sau jet in p**a mea acasă!
Fă pași și cedează-ti locul în caz ca nu faci față!
M-au cărat ăștia în cârcă pe tron
Mă simt cum sunt, un Campion!
Eu Hagi, tu Sânmartean
Eu pe Bernabeu, tu pe Național.

Trimiteți un comentariu