Blazon - Lasa Ploaia (Versuri)

Versuri

Blazon - Lasa Ploaia (Versuri)
Blazon - Lasa Ploaia (Piesa Oficiala)

Strofa 1:
Lumea toată de mi-o vor da,
Sufletul nu mi-l vor lua.
Viața ce rost ar avea?,
De-aș pierde iubirea Ta.
Fie furtuna cât de grea,
Tu știu că nu mă vei lăsa.
Ai grijă și de barca mea,
Să n-o scufund cu mândria mea.

Refren:
Lasă ploaia Ta să curgă,
Să îmi spele inima;
Și lasă-mi timpul să-mi ajungă,
Să repar ce-am greșit candva

Strofa 2:
Pe orice drum mă voi afla,
Tu luminează-n calea mea.
Și-un strop din bunătatea Ta,
Să-l picuri în inima mea.
Când voi cădea dă-mi iertarea Ta,
Și spală-mi patima cu larima ce-a curs cândva.
Și-un picur din răbdarea Ta,
Să-nving în încercarea grea.

Refren:
Lasă ploaia Ta să curgă,
Să îmi spele inima;
Și lasă-mi timpul să-mi ajungă,
Să repar ce-am greșit candva

Lasă ploaia Ta să curgă,
Să îmi spele inima;
Și lasă-mi timpul să-mi ajungă,
Să repar ce-am greșit candva

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro