Dilimanjaro & Vladone - Zbor de noapte (Versuri)

Versuri

Dilimanjaro & Vladone - Zbor de noapte (Versuri)
Dilimanjaro & Vladone - Zbor de noapte (Piesa Oficiala)

Vladone:
Luminile stinse, pasiunile intinse
Tu nu le vezi, eu vad prin vise
Scapari din crize, nu doar materiale
Venitu' ma tot face sa plec agale

Pe cale sa decolam in zare
Satul sa aud: "pe strada iese soare"
Orasu' tremura din balamale
Si-mi insufla starea de a fi mai mare

Ca iar e.. concurenta si sudoare
Pe trupuri si trucuri salvatoare
Drumuri si fumuri - prea banale
Ce ma fac canibal in jungle urbane

Si pare.. greu sa gasesti lumina
Cand vezi ca-s modele doar prin vitrina
Plina - mintea suspina!
Am acceptat prea mult pozitia umila

O vad de la babe la dealeri
O vad si prin M(a)c si nu zic de Miller
Ma vad linistit dupa orice mila
Parcursa noaptea cand lumea e-n vila

Si eu cu o fila - tu doar c-o copila
Nu vezi ca-i debila?! Nimic nu te mira?!
Incerc sa las la o parte din sila
Zboooor si umanitatea cica...

Linistita doarme...
Ai mei nu-s oameni...
Ai mei n-au taler...
Si nu au drame (2 ori)

Da-s mame ce pleaca ca nu e conditie
Si copilu' creste doar daca-i ambitie
Sau poate-i lovit de malnutritie
Sau fura si fuge cand vede politie

Da-n fite de pitzi ma fut!
Nu astea ma fac sa ma duc...
Zbor de noaptea am facut!
Ca suflu' nu vreau sa-l vand

Pe cuvant ca nu sunt satisfacut
De ce ma-nconjoara si e prefacut
Da' io cant in zbor pana departe
Ca guvernu' - decizii importante pe noapte!

Da' sper sa-mi aduca beneficii toate
Ca-n alte situatii poate nu-s inalte
Stan-darde ce-mi permit
Sa ma schimb fara vreun prototip

Tind.. sa nu ma imping
Pentru locu' de sus care vine in timp
Tind.. sa incep sa ma prind
Locu' de sus cred ca vine in timp

Vine in timp - zboru' il simt
Vine in timp - nu ma mai mint
Vine in timp - nu ma complic
Vine in timp - Dili pe trip!

Dilimanjaro:
parca traiesc in Jumanji ca vad animale pierdute
numa ca nu au ghiare,n-au coama si coada, au spirit si misuna in urbe
eu n-am unde sa stau, n-am aer destul, m-au sufocat fratii mei
pot sa-i astept, pot sa-i iert, pot sa-i cert, ei parca aud mereu doar cu delay
zi-mi ce faci cu 5 lei? si-atunci de ce ii mai vrei, de ce stai dupa ei,de ce plangi dupa ei? 10 dai, 10ti iei
sunteti mici cimpanzei, simpatici,dar cele mai proaste primate
zbor ca un condor, caut victime neajutorate
o sa planez pe la spate, le bag ciocu`n piept, cine-s acum animale de prada?
m-ai luat drept papagal, cand traiesti in colivie, n-ai dreptul ca sa faci bravada
e padurea unde leu' di Caprio e pacalit de urs care-i pacalit de vulpe
care la randul ei e pacalita de propria ei blana, emana caldura si-si umple
botul cu silicon..da' sub bot se ascund niste colti uriasi
care iti intra in carne si iti lasa urme de n-o sa mai vrei chiriasi
o sa ma fac padurar... sa beau cu smokey the bear
o sa astept tacut iarna...ca sa hibernez lejer
dorm si eu si greierii, oamenii-si spala creierii de parca ar fi lenjerie
eu nu stiu de secretul Victoriei,doar de gustul victoriei, te inchini la o hartie
nu stii ca-n alta viata a fost un copac sau un pom?
tot aeru' se duce pe p**a doar c-ai vrut sa-ti cumperi o geanta de Louis Vuitton
s-o porti sanatos, sanatoasa...toata lumea acum e unisex
nu mai stii care-i unu sau altu, noaptea aud in cuiburi cum fac unii sex
parca le bat,le omoara,suna parca-si jumulesc partenera
gasesti placere-n durere, atunci fa-ti singur un bine si zboara subit de pe Terra

Trimiteți un comentariu