DMC - Dor de noi (Versuri)

Versuri

DMC - Dor de noi (Versuri)
DMC - Dor de noi (Videoclip Neoficial)

Strofa 1:
Mi-ai promis ca o sa fim doar noi doi
Dar apoi ai bagat lumea intre noi
Imi spuneai ca nu are rost - sa nu te caut
In caz ca te vei razgandi nu vreau sa aud

Calitatile mele le-ai pus in umbra ta mereu
De-o vreme tot aud de la tine ca nu-s genul tau
Ca nu-s destul de dedicat,ca sufletul imi e patat
Cu amintiri dupa fosta...vorbesti tampenii defapt

Cand eu chiar incercam sa ma apropii de tine
Da' si tu incercai.. da-ncercai sa fugi de mine
Si acum toata vina pica doar asupra mea
Pai scuza-ma,nu-s vinovat pentru alegerea ta
Atatea certuri peste certuri,deja e rutina
Atatea faza peste faze,deja ma deprima
Atatea gesturi peste gesturi,deja sunt satul
Visam la un viitor comun dar nu gasesc rostul,oricum

Refren:
Imi e dor de noi,imi e dor de tine
piesa noastra pusa pe repeat, de ceva zile
Imi e dor de noi,imi e dor de tine
Am intrebarea asta pusa pe repeat: Ti-e dor de mine?!

Imi e dor de noi,imi e dor de tine
piesa noastra pusa pe repeat, de ceva zile
Imi e dor de noi,imi e dor de tine
Am intrebarea asta pusa pe repeat: Ti-e dor de mine?!

Strofa 2:
Am avut incredere in noi ca la sfarsit sa pierd
Nu te gandii sa te-ntorci ca eu n-am de gand sa iert
Nu mai pot sa fac aceeasi greseala ca prima data
O relatie de durata-i de durata - N-O LASI BALTA
La sfarist... ai aruncat cu cuvinte
Dupa atata timp sa stii ca inima tine minte
Am intrebari poate prea multe si raspunsuri prea putine
Am intrebarea asta pusa pe repeat: Ti-e dor de mine?!

Am trecut peste relatie,poate putin mai greu
Poate m-am dedicat prea mult,poate nu sunt de vina eu
Poate-i de la zodiac,poate asa-i scris in astre
Ala sa faca conjunctura cu aia si sa ma lase
Poate ca-s prea paranoic,poate imi iau prea multe filme
Ti-am dat inima intacta si mi-ai dat-o-n ruine!
Atunci cand ai plecat nu te-ai gandit ca iti va fii greu
Daca iti e dor de mine priveste-i sufletul tau!

Trimiteți un comentariu