Jamie a.k.a Crack Sinatra - El Guapo (Versuri)

Versuri

Jamie a.k.a Crack Sinatra - El Guapo (Versuri)
Jamie a.k.a Crack Sinatra - El Guapo (Piesa Oficiala)

(El Guapo 2)
Ce-ar mai merge niște speed
(Lux Klan mo'fucker)

Cel mai skillat când vorbim de trap
Cel mai adevărat tu încă dai pe lângă
Cel mai arogant, cu nasu' pe sus
Și pe boabe dus am plecat și am dat o stângă
E adevărat, i-am lăsat să plângă
Am încărcat și am tras un glonț în tâmplă
Și acum stau în pat, fumez un blunt
Cu mâța-n brațe și c-o p**dă tâmpă am
Scris un vers Balenciaga mens
Țigara-n gură și-am dat o bucă
Și stau acasă și-mi intră banii
Apoi dorm cât vreau și nu stiu de muncă
Am spart o boabă și am tras o linie
Mă urc în taxi cu ganja-n pungă
Alexander Wang că-i cald afară
Și blugi Balmain nu mă vezi la dungă
Beau Henny trag linii de molly pe nas
Le pisez ușor cu Visa pe ceas
Intru-n club prea rupt și la față tras
Ochelari Versace sunt prudent la fiecare
Pază las capu' jos cu gun-ul scos
Cămașă Boss apoi mi se sparge un vas
De nervi când văd atâția poseri
El Guapo 2 doar nu m-am retras
Stau c-o p**dă ruptă-n pat dau în ea
Sălbatic ca o-ntreagă legiune sar
Am unghii negre și haine scumpe
Și pe restu trapperilor eu îi iau ca muss
Ay ay ay ay ay
Jucam barbut în curtea liceului pe mize mari
Ăștia nu-mi e frică de pescari
Am crescut în PTM printre jepcari
Nu mai pun la suflet niciun plânset de sirenă proastă
Trag cagula pe față și sar că treaba-i groasă
Am lăsat dissu în spate că nu m-ați lăsat pe bile
Lasă beau un fresh în p**a goală în timp ce mă cheamă mă-ta la masă
Ay ay ay ay yah
Ay ay ay (perfect)

Trimiteți un comentariu