Jamie a.k.a Crack Sinatra - Giovanni (Versuri)

Versuri

Jamie a.k.a Crack Sinatra - Giovanni (Versuri)
Jamie a.k.a Crack Sinatra - Giovanni (Piesa Oficiala)

Bag Blistereze bine pana imi cad ochii
P**dele ma iau de coarne
poti sa mi spui lejer si low key
apoi le las fara rochii
Bag un blunt vorbesc in dodii
Parfumat, fructat cu rodii
Nu au cum sa stie prostii
Prr prr prr prr
Suna mama, ce faci boby?
Sunt sus o fut pe una
ii dau cea mai m**e slobi
Arogant si ca nu s copii
Niciodata nu am fobii
Faceti va programare
va astept pe toti in lobby sah mat
Crack Sinatra joaca doar la alb si negru
N am somat pe Black afgano
Hash ul maro m**e reguli
Eu il sun pe Mister Propper
Sa mai dea un jet la jeguri
Oldschool, rolex verde
vad ca deja incepi sa tremuri
Invart banii ca Giovanii
Bat pe toti baietii
Vorbesc cu peretii
Mandru cu pretentii
Arogant de felul meu atunci cand port Giuseppe
Vorbiti de impresii
Da s doar simple frectii
N am timp sa dau lectii
Nici sa ajung la sectii
Nici de intruspectii
Cunosc scopul vietii da
Parfum fresh de bani
Bai in toiu diminetii
Cred ca vorbesc degeaba
Habar nu am ce retii
Cioara alba cioara alba
sa traiesti maria ta
am gasit un teanc de bani
In spate la canapea
NU te zgarci frate
toarna putin sirop cana mea
Nu pasez vreodata spleef ul
Sunt doar eu si iarba mea !

Trimiteți un comentariu