Oscar - Egalitate feat. Ares & NELI (Versuri)

Versuri

Oscar - Egalitate feat. Ares & NELI (Versuri)
Oscar - Egalitate feat. Ares & NELI (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Ares):
M-am gandit sa fiu un om mai bun
Daca toata lumea e rea si zice ca sunt nebun
Dar ce mai conteaza bunatatea mea
Pe fata fiecaruia vad acelasi zambet fals
Acelasi zambet de decor ce mascheaza frica
Si teama ca pot sa fie cei care pica in vorbe
Aud din fiecare parte fata spate,fata spate nu vor sa plece departe
Toti ne uram fiindca toti suntem frumosi
Toti ne jignim fiindca toti suntem gelosi
Viata-i un test dar nu asta conteaza
Intrebarea adevarata e cine îl corecteaza?
Ca in societatea noastra falsul e adevarat
Lumea ma judeca ca sunt real si ca nu m-am schimbat
Ce ciudat n-am sa ii inteleg vreodata pentru ca vreau sa raman cu inima curata..

Neli:
Am alergat de rautate bro..
Am vrut sa fac din vorbe fapte bro..
N-am vrut sa ma schimb cat de mult se poate
Dar dreptatea e departe de ce traiesc eu..

Ares:
Ce crezi ca meriti tu?
Ce lasi in urma spune-mi tu?
Te simti impacat cu persoana ta?
Unde e sufletul unde e viata ta?

Strofa 2 (Oscar):
M-ai împuscat cu vorbe in orice parte
Nu stiu unde sa fug ca sunt gloante oarbe
Sa ma apar?
Sa cobor din ceruri eu nu sunt luceafar..
Multi ma aud,putini ma asculta
Multi se uita,putini nu ma uita
Nu sunt artificial si poate asta te face sa crezi ca sunt special
Dar am vazut oameni talentati care cersesc,
Am vazut oameni care muncesc si tot cersesc
Am vazut oameni cu respect care cersesc
Am vazut oameni destepti care cersesc
Am vazut oameni cu diplome care cersesc
Am vazut oameni optimisti care cersesc
Dar am vazut cum traiesc foarte bine multi hoti
Deci de ce spuneti ca suntem egali toti?

Neli:
Am alergat de rautate bro..
Am vrut sa fac din vorbe fapte bro..
N-am vrut sa ma schimb cat de mult se poate
Dar dreptatea e departe de ce traiesc eu..

Ares:
Ce crezi ca meriti tu?
Ce lasi in urma spune-mi tu?
Te simti impacat cu persoana ta?
Unde e sufletul unde e viata ta?

Neli:
Am alergat de rautate bro..
Am vrut sa fac din vorbe fapte bro..
N-am vrut sa ma schimb cat de mult se poate
Dar dreptatea e departe de ce traiesc eu..

Ares:
Ce crezi ca meriti tu?
Ce lasi in urma spune-mi tu?
Te simti impacat cu persoana ta?
Unde e sufletul unde e viata ta?

Trimiteți un comentariu