AbSsent - Fulgera, tuna (Versuri)

Versuri

AbSsent - Fulgera, tuna (Versuri)
AbSsent - Fulgera, tuna (Piesa Oficiala)

Fulgera si tuna cand am in joc intelectu
P**do vezi ca nu ma joc,eu nu ma ghidez dupa reguli,
Pun in antet tot repectu pentru fratii mei din centru
C-astia vor sa schimbe trendu, mancale-as yo tot talentu,
Un-de mai incap atatea vorbe proaste?
C-am atatea prin cap si parca nu vor sa ma lase,
D-asta fac ce simt,c-am muzica asta gangsta-n oase,
Nu sunt infractor da vreau s-ajung in multe case.
verde la multe pase tu zi-mi abssent rupe totu!
Slabe sanse sa-mi dai clase ca-s peste voi ca Diicotu,
Bag marfa-n mine ca portu tu nu-ntelegi ce fac,
Vezi ca-ti cade softu daca-ncerci sa bagi la cap.
N-ai nicio gara,lasa vrajeala gargara
Jura$$ic tarfo-i gen fiara ce topeste tot ca ceara,
Libertin si zvelt ca cioara,am iritat iar capitala
Nu reprezint un oras ma yo reprezint toata tara!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro