AbSsent - Prajales feat. NELI (Versuri)

Versuri

AbSsent - Prajales feat. NELI (Versuri)
AbSsent - Prajales feat. NELI (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Abssent):
Hai noroc amigo, zi-mi Anthoni Casso
Daca-ncerci s-o dai ca mine, iti zic eu, mai bine lasa!
Am flow scos direct din tipar ce te lasa masca
Si daca vezi ca-s diamant, pai lasa-l sa straluceasca
Vezi ca-s imparat man, rapu asta mi-e casa
Dumele mele-s copiii si tehnica mi-e nevasta
Prajit ca un rasta, am numai filme de om razna,
D-asta cand apar pe piese ma vezi mai bine ca plasma,
Nu spune tu ba care-i treaba,
Rapu meu iti rupe capu fara sa folosesc ranga
Tai-o man!
Stai sa-mi aprind un gram,
Stai ochean la treaba mea si mira-te cat sunt de calm.
That's Coke Coca Nostra,imi duci doru ca fosta,
Zbor la mare-naltime ca ma prinde rapul asta,
Am doar kile de V hai citeste-le-n pupile
Poti sa vezi ce-am fumat, da si de la care dealer
Lovesc in toti ma stii ca ma doare-n p**a n-am frica
Fiindca tot ce fac implica ceva ce multi n-o s-atinga,
Cand apar n-au ce sa zica,eu de stanca ei de sticla
Stii ca-i sparg pe toti adica, eu nu stiu de caterinca!

Strofa 2 (NELI):
Am spus ca nu mai stau ca intru-n ei
Mă pun să scriu, mă piș pe lei
Nu ma schimb, nu am zei,
E usor sa-i faci p-astia grei
Investigatii ca Sherlock, tentatii, fumez tot,
Apoi pasez si la cei
Ce fac combinatii prin piata Amzei,
Am zis, ce n-am zis, imi faci diss, eu iti fac diss,
E bine ca tu ai vrut-o, stau printre frunze ca Naruto
Si ti-o spun cu pasiune, eu nu sunt fals
Mi casa su casa, my house is a crackhouse!
Hai ca glumeam tot ce spun e la misto
Vreau vizualizari ca Dumnezeu imi da flow
Auzi piesa si raman in mintea ta ca un vis
Te duci in jos, fiindca nu te-ai prins
Credeai ca totu a inceput abia s-a terminat
Tu minti ca nu minti, asta-i adevarat
Cap patrat, te invarti in cerc ca un CD
In timp ce eu lupt ca Martin Luther sau Vasili
Nu vorbi, toate la timpul lor, nu te grabi
Noaptea traiesc bine, o sa dorm pe zi
Vezi cu cine ti-o arzi sa nu te frigi
E anu nostru, Thoth, mars de-aici!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro