El Nino - Povestea anului (Versuri)

Versuri

El Nino - Povestea anului (Versuri)
El Nino - Povestea anului (Piesa Oficiala) - (Prod. Kenzo)

Strofa 1:
10 ianuarie, afara e dezastru.
-20 de grade, cerul meu albastru
Ma asteapta un martie, buchet de ghiocei
Cu niste ochi pe care ii privesti fara sa vrei.
Cu zmei care se ridica peste marea albastra
Cand o mama lacrimeaza, si-a vazut fata mireasa.
M-am pierdut intr-o mireasma, intr-un parfum de primavara.
Mi-era dor sa-mi vad golanii, caterinca lor pe afara.
Statia de autobuz, o domnisoara aranjata, cu ochelari de soare.
Libertatea intr-o geanta, fusta un pic crepata, cauta raze de soare.
Si mi-a lasat impresia ca ma vrea la o plimbare.
Prin cartierul minunat, aprilie spectacol.
Unii-l prind in poze, alti-l scriu intr-un oracol.
Orice miracol ai facut, tata-ti multumesc din suflet.
Ca simt picaturi de ploaie si ma sperie un tunet.
M-am trezit, e dimineata mea de mai
In care mi-am adus aminte cum stateam dupa tramvai.
Cand n-ai un leu in buzunar, pune rotile-n miscare.
Vara nu dam inapoi, indiferent de provocare.

Refren:
Zilele trec, cateodata prea rapid,
Am invatat sa iubesc fiecare anotimp.
Ca timpul nu sta niciodata locului.
Iar eu nu vreau sa imbatranesc in fata blocului.

Zilele trec, cateodata prea rapid,
Am invatat sa iubesc fiecare anotimp.
Ca timpul nu sta niciodata locului.
Iar eu nu vreau sa imbatranesc in fata blocului.

Strofa 2:
Canta pasarelele pe plaja in vama veche.
Unu-si cauta un joint, altu’ suflet pereche.
E vara iar, vine sezonul estival.
Si la cum i-o dau de tare as zice ca-i paranormal
Ce se intampla, ca fumega asfaltu’
Si la cum arata p*zda ta as zice ca e alu’ altu’.
Punem pariu ca vara asta e senzatie.
Daca nu ma crezi, pot sa fac o demonstratie.
Imi place la vrajeala, sunt un fel de salamandra.
Si ma duc sa sar in cap de pe o trambulina inalta.
Scoate telefonul si filmeaza-ma frumos.
De obicei fac panarama, pentru ca altfel n-are rost.
E pentru cei care cunosc viata de la colt de bloc.
Cand afara e caldura tropicala, dam noroc.
Niste doze de bere tinute la congelator.
E pentru iulie, ca e luna lu’ cuptor.
Pana-n zori de zi sa arda micii pe gratar.
Ca asta e momentul in care ma doare-n p*la de bani.
Pune marfa pe cantar, sa vedem daca e ce trenbuie.
Am adormit putin, bine ai venit septembrie.

Refren:
Zilele trec, cateodata prea rapid,
Am invatat sa iubesc fiecare anotimp.
Ca timpul nu sta niciodata locului.
Iar eu nu vreau sa imbatranesc in fata blocului.

Zilele trec, cateodata prea rapid,
Am invatat sa iubesc fiecare anotimp.
Ca timpul nu sta niciodata locului.
Iar eu nu vreau sa imbatranesc in fata blocului.

Strofa 3:
E momentu’..
Scot de la naftalina geaca mea de piele si o vad cum se combina cu ghetele mele timberland pe negru.
Arunc o sapca la misto pe cap,
N-apuc sa fac un metru pentru ca ma face varza ploaia.
Intru repede in masina,
Dau o cheie, ma grabesc sa ajung acasa pe lumina.
Ma duc sa-i vad pe ai mei la Craiova, e furtuna,
Am un nepot de 4 ani si se sperie cand tuna.
Stiu ca daca-l tin in brate, vantu’ poate sa doboare
Toti copacii din cartier, in dormitorul lui e soare.
1 decembrie si frigu’ peste oras.
Am niste treaba la Unirii, tre’ sa-mi fac curaj.
Bucuresti, aglomeratie, nu ma pot opri..
Partea buna e ca iarna-i scoate afara pe copii.
Primii fulgi de zapada, vad un bulgare ca zboara
Am avut concert aseara si sunt rupt de oboseala.
Vin sarbatorile, miroase a cozonac,
E timpul sa ma relaxez, un an intreg am alergat.
Am cumparat artificii, sa le aprind la miezul noptii.
A ma trecut un an, o sa ne dam la cap cu totii.

Refren:
Zilele trec, cateodata prea rapid,
Am invatat sa iubesc fiecare anotimp.
Ca timpul nu sta niciodata locului.
Iar eu nu vreau sa imbatranesc in fata blocului.

Zilele trec, cateodata prea rapid,
Am invatat sa iubesc fiecare anotimp.
Ca timpul nu sta niciodata locului.
Iar eu nu vreau sa imbatranesc in fata bloculuiii.

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro