Satra B.E.N.Z. - Banda Benzito feat. Domnul Udo (Versuri)

Versuri

Satra B.E.N.Z. - Banda Benzito feat. Domnul Udo (Versuri)
Satra B.E.N.Z. - O.$.O.D. II (2) - (Album)
Satra B.E.N.Z. - Banda Benzito feat. Domnul Udo (Piesa Oficiala)

Refren (Killa Fonic):
Satra, cioara, banda Benzito
Satra-n casa, nu-i manelito
Satra-n casa, da-ni-l pe fi-tu
Satra, cioara, banda Benzito
Satra, cioara, banda Benzito
Satra-n casa, nu-i manelito
Satra-n casa, da-ni-l pe fi-tu
Satra, cioara, banda Benzito

Strofa 1 (Killa Fonic):
Unde p**a mea sunt gaborii?
Zi-le, Keed, cioara, trage-n ei, nu te opri
Bag p**a-n comunisti si in tot ce-i gri
Bag p**a-n sistem, sistemul iti da vicii
Tot ei ne-au bagat in cap iluzia fricii
Tot ei ne-au taiat cordonu' ombilical
Eu raman in strada, bagabont pan' la moarte
Eu raman cu golanii mei si satraboante
Eu raman cu aia care au coaie, frate
Eu raman cu fratii mei, tu faci fete, frate
Unde p**a mea sunt, woh, woh?
Nu-i cautam, in p**a mea, cioara
Am dat-o pentru aia care dau cu ciocu'
Si nu sparg banii, nu-i caut, ii fac tot anul
Asta pentru ca produc ceva din suflet, vine darul
E loc pentru toata lumea, numai nu ma atinge, am o
Hapciu, pow, alergie la tine, agarice

Strofa 2 (Super ED):
E Guta, coaie, un Bercenito
Bagat pe viata, banda Benzito
Il vezi si solo, Han Solo
Sa dea doar el ca-n Las-o Low, Low
Pro-progres in continuu, woo-woov Nu-ti vinde sufletul, ci filmu', woo-woo
Umple-ti de hartii denimu', woo-woo
Pe buzunar, pe buzunar sau prin, woo-woo-woo
Hei, hei, instig copiii aia la gat cu chei
In loc de bling-bling ca vorba lui Lil Wayne
Dau drumuri pe la Big prin Piata Sudului
A.K.A. n-am vise de gangster, eu-s despre idei
Decat sa fiu Milli Vanill' prefer sa mor ca copil, pow
Dar pana inscriu reprezint Banda Benzito
Ne suge fii-ta, ne asculta fi-tu

Refren (Killa Fonic):
Satra, cioara, banda Benzito
Satra-n casa, nu-i manelito
Satra-n casa, da-ni-l pe fi-tu
Satra, cioara, banda Benzito
Satra, cioara, banda Benzito
Satra-n casa, nu-i manelito
Satra-n casa, da-ni-l pe fi-tu
Satra, cioara, banda Benzito

Strofa 3 (Domnul Udo):
King Kong in cladire, Bernabeu, echipa
Ah, manca-ne-ai gandirea, ah, am lasat sa vorbeasca cifra
Nu ma cac pe mine, de mic imi simteam menirea
Lama Fina are o teava crima, pop-pop-pop-pop
Actiunea cea mai proasta cand nu pot civilizat
Desi am incercat, intelectul incarcat si forjat
Cand defapt, tin gloantele cu mine-n pat
Sunt in halat, inhalat rau, in halat rau
Ho, il iubesti doar cand nu vezi ca e rau
Seek familia, dragostea creste
Imi pun seiful pe balcon ca n-am priveliste
Tu priveste-ne, fa-ne poze, suge-ne
Nu ma intrec cu nimeni, daca poti ajunge-ne
Sistemul te supune, suspina, supune-te
Dar dusmanul meu e zero si se vede unde

Strofa 4 (NOSFE):
De pe vremea cand ma-ta iti face freza cu scuipat
De atunci am aterizat eu
In cometa deghizat, ei
Doar m-au influentat, ay
Pana cand m-am desteptat si m-am schimbat
Am vazut ca sunt mai mult decat au remarcat
Ah, si pe unde am fost m-am remarcat
Si acum spui doar numele si restul tac
Ah, dar de ce oare?
Ce ne facem ca-i belea cand Satra dispare
Sa faca piese si tu speri sa dispara for real
Nu mai fi p**da d-aia care imi doreste raul ca o p**da
For real? Tie iti ajunge felia asta, coaie?

Strofa 5 (Keed):
Eu nu vreau o felie, mie da-mi tot tortul
Boom, boom, vreau tot, tot, tortul
Satra Benzito Squad
Ai tai s-au dus pe p**a ca pisatul pe gard
Ai semnat contract de sclav
Ca esti jenant si slab ca e greu ca esti plin de cacat
Independent, viata mea-i un sir de riscuri
Intr-un an o sa-mi fac casa de discuri
Sistemul meu, nu legea lor
Pe p**a mea, nu la mila lor
Hai, acum cat putem sa schimbam lumea
Fara diferente, hai sa facem fuziunea
Sau nu, tu lasa
Daca iti f*t o flegma-n p**da poti sa spui ca te-a lovit Valul Testoasei
Cifre multe, Sudoku
Unde p**a mea sunt banii despre care dai cu ciocu'?

Refren (Killa Fonic):
Satra, cioara, banda Benzito
Satra-n casa, nu-i manelito
Satra-n casa, da-ni-l pe fi-tu
Satra, cioara, banda Benzito
Satra, cioara, banda Benzito
Satra-n casa, nu-i manelito
Satra-n casa, da-ni-l pe fi-tu
Satra, cioara, banda Benzito

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro