Satra B.E.N.Z. - Carabinieri feat. GOLANI (Versuri)

Versuri

Satra B.E.N.Z. - Carabinieri feat. GOLANI (Versuri)
Satra B.E.N.Z. - O.$.O.D. II (2) - (Album)
Satra B.E.N.Z. - Carabinieri feat. GOLANI (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (OG Eastbull):
Pun ochelari mei???
Cand ies in cartier nimeni nu-ndrazneste sa deschida gura
Zdreanta ta ma place, garda ma cunoaste, n-are ce sa-mi faca
Poa' sa-mi suga p***a n-am nimic in casa
Daca fratii mei n-au incredere s-ar putea sa traga
Ca ce facem noi am vazut prin filme, asa mai bine taci
Alo, stai ba coae, hai fii baiat destept
Nu vorbesti de bani, deci nu misc un deget
Vorbeste frumos, las-o moale-ncet
Prea mananci c***, vezi sa nu te-neci
Pofta buna, sa nu-ti ramana-n gat flowl meu
Ca tot ce-ating, frate vine aur
Pregateste fieru frate,
Ca la noapte mergem

Strofa 2 (Alex Sosa):
Am fost plecat dar vin acasa
Sunt golan de prima clasa
Scena ta stii ca-i a noastra
Pune banii pe masa, marfa si-o suma grasa
Cu bataie vindem, stii ca garda nu ne prinde x4
Sunt golan de strada, nu vezi

Bridge (OG Eastbull):
Dacvle, suna-l mancati-as pe Lu-K
Sa vina cu Satra, ca-acuma dam pe ei

Strofa 3 (Killa Fonic):
Nu mai dau bile din 2012, dar s' afiliat cu clica, golani fa
Satra Benzito, Romania, Italia, banii se dubleaza la ei si la noi
Doua familii, bagabonti loiali, bag p***a iti duc, nu bag marfa pe gat
Pistolu' fac cati bani, felu' de golan, o no no no stii ca esti f****t
Felu' de goalni, stii ca esti pa
Satra Benzito toarna banda fra
M**e Carabinieri, garda cioara
Si tarfele-astea se uda diseara

Strofa 4 (Nosfe):
Iar ma deranjezi, futu-ti m********i
Cand vad cum comentezi
Am invatat ca baietii true sunt acolo si cand nu-i vezi
Dar cand vrei sa ne-intalnim, vezi ca m-am baturat
Dar cand am facut-o, mortii lor i-am trosnit exemplar
Cu fratimiu cala prin 98' cand ascultam de cartier
Am mers cu tiganii la razboi, topoare, rangi dalea de fier
Si-aveam 13 ani coite, stiu saraci dar si cu fite
Vrei s-o dam si stiu de ce, cu aia a ta toti vor sa-ncerce

Strofa 5 (Keed):
Atata daaai, atata primesti
Nu conteaza de unde vii, sau cine esti
Suntem toti egali in fata domnului
Restu-steti toti egali in fata drogului
Actiune ca in filme ma, sa-nceapa drama
Fumez un blunt in timp ce ma tatueaza hana
S-a-tat, stochez informatia, intensitatea
Actiunii
Arta reflecta realitatea
Io merg dupa reguli, ca io fac picnic
Deci nu ma fute la cap, si nu ma face sa apelez la principii
Intinde-o Kali Sana, da-le script ca lama
Te dezbraci de valori, ca pe Rosia Montana

Strofa 6 (Super ED):
Sarutam frantuzeste
La????
Guta Berceanru-n golaneala aia grava
Dacvle vino coite aicia pan la nava
I-a peretele cu plasma sa dam pa ei ei
Pa pleau pleau pleau pleau pleau mada facka
Fuge gandacii astia aka vera
Eu sunt deasupra, atat de high
Cu OG iti spun fumam niste sky
Ai bani la tineee
Azi nu mai ai
WEI WEI WEI vine militia-n p***a mea
Editeaza odata oprirea Inaltimea Sa, cu Satra Benzema

Trimiteți un comentariu