Satra B.E.N.Z. - Coracao (Versuri)

Versuri

Satra B.E.N.Z. - Coracao (Versuri)
Satra B.E.N.Z. - O.$.O.D. II (2) - (Album)
Satra B.E.N.Z. - Coracao (Piesa Oficiala)

Refren (Super ED):
Radem, hahahaha, ca Smiley cand facem banii
Facem recoarde, tati, grasane ca Okapi
Suntem in Casa B.U.G., Midiots ca Shift Baby
Noi Satra Benzito, haladiti, fa, haladito

Strofa 1 (NOSFE):
Mi se spune NOSFE si-mi bag p**a-n ma-ta
Niciun stres la mine, Hakuna Matata
Stresul e la astia de ne-o dau la barfa, gata
Ca niste copii alintati, noua nu ne place cearta
Hata, in genunchi si gata
Nici n-avem aceiasi fani si tu dai cu cearta
Cand am aparut noi parca v-a disparut harta
Scena se uita la voi si rade ca sparta
Plata se face la urma pentru toata cearta
Dissurile astora sunt ca sageata
Trec prin mine si pe urma ramane doar pata
Sange, sange, sange, frate, ramane doar Satra

Strofa 2 (Killa Fonic):
Era un timp cand o rezolvam in strada
Acuma-s tarfe, te dau in judecata
Se dau bagabonti cu coaie, n-au, cioara
Eu-i chem la balamuc si ei suna la garda, m**e
Daca am blugii skinny nu inseamna ca-s soft
Sa vezi cate bancnote din ei o sa scot
Sa vezi cate lame o sa scot si-o sa te-ngrop
Invidia prematur (?), te face sa te coci
Sa vezi cate julituri in coate o sa ai
Sunt nerabdator sa ascult strofa mea, ah
Daca o sa intru la zeghe, o sa fi mort
Satrarii mei o sa-ti cante la groapa, bro

Refren (Super ED):
Radem, hahahaha, ca Smiley cand facem banii
Facem recoarde, tati, grasane ca Okapi
Suntem in Casa B.U.G., Midiots ca Shift Baby
Noi Satra Benzito, haladiti, fa, haladito

Strofa 3 (Super ED):
(Guțcci-cci, Cci-cci aduceti-o pe Ccicci, ha)
Asta-i ala cu nume de mynele care o arde pimp, ah (?pipa?)
Fumez un George Nicolescu, mai am nevoie si de K (?)
Iarba avem, n-avem nevoie, animale, Arca lui Noe
Cand o dau pe p**da, bai, p**da-i rasa, n-are craci
Scandalos ca Puya, tu zboara Traian Vuia
Daca dai cu gura despre p**i se cheama ca faci muia
De ce-ti bagi gura unde-i cur si zici de curu-aluia?
Si cand te vezi cu curul lui, ii zici de curul cui, ha?
Eminescule, eu fac ce fac de mult
In niciun anotimp pe astia nu-i mai ascult
Imi pun p**a in cer, de ce sa ma ascund?
Si-mi asez ideile ca vinde femeile

Strofa 4 (Keed):
Am fost mic dar acuma-s mare ca nota
De plata la fiecare masa ce-o servesc cu ma-ta
Hai, las-o-n p**a mea, noi nu ne putem compara
Ca tu ai scazut cum mi-a crescut mie cota
Iti plac banii? Minti ca-i faci din concerte
Tu nu vorbesti cu fanii si tot noi suntem vedetele?
Nu te halesc ca-mi provoci di-a-r-ii ca E.coli
Sa-mi sugi p**a cum mananc eu supa crema broccoli
Nu va convine ca voi n-ati avut un plan
Sunteti in muzica fara scop ca scandalul pe maidan
Bai, saracule, apuca-m-ai de prunc
Ai auzit in viata ta de investitie pe termen lung?
I-auzi, p**a mea, self-management
Haos, turneu, lesina pi**ele la concert
Iarta-ma dar am plecat, mama
Ca am ales sa fac muzica si bani, nu scoala

Trimiteți un comentariu