Satra B.E.N.Z. - DOO KILE (Versuri)

Versuri

Satra B.E.N.Z. - DOO KILE (Versuri)
Satra B.E.N.Z. - O.$.O.D. II (2) - (Album)
Satra B.E.N.Z. - DOO KILE (Piesa Oficiala)

Bridge (Killa Fonic):
Doo kile de Marie sade bine pe cantar
N-am inventat noi smecherie dar sa mor de nu-s shukar
Drama nu o mai bag in seama muzica la Mafia
Benzito la brad fara treaba i-auzi i-auzi i-auzi i-a

Strofa 1 (Super ED):
Ma urc in masina si aprind un joint gigantic
Ma simt ca-ntr-un avion ca am norii in parbriz
Tralailililai mare jegos romantic cu iz dinala romanic pace la toti tiganii
Doo kile da’ Marie pa’ cantaru ala urat
Ca-mi plag banii aia bio din gradinarit
Imi place sa fie pace imi place sa fie p*zda
Imi place sa fie bine imi place sa fie p*zda
Imi place sa dau la m**e imi place sa ling p*zda
Un 69 regina mea i-auzi i-auzi i-auzi i-a

Refren (Killa Fonic):
Doo kile de Marie sade bine pe cantar
N-am inventat noi smecherie dar sa mor de nu-s shukar
Drama nu o mai bag in seama muzica la Mafia
Benzito la brad fara treaba i-auzi i-auzi i-auzi i-a

Strofa 2 (Keed):
Doo kile i-ale in parte fale toate zero sapte
Fa afaceri foloseste-ti capu nu ti-l sparge
Cercu’ inchis ca panza de paiangan omu Spiderman
Nu fii destept nu fuma tot fii Businessman
Hi nu lega prietenii hiiii cu dealeri si gaborii
Si fratii tai sunt fratii tai atat cat o sa tina
Stii bine cioara pleaca toti cand se termina hiiii

Strofa 3 (NOSFE):
Am ceva in congelator Killa mi-a zis sa il tin acolo
Bag cu Luci Lama Cioara si Solo la inceput mi-o ard usor
Trandafir de la Moldova te-as iubi da nu iti stiu vorba
Ca esti calda arzi ca soba doar pe fente ca Drogba
Milioane whisky p*zda fumu toba

Refren (Killa Fonic):
Doo kile de Marie sade bine pe cantar
N-am inventat noi smecherie dar sa mor de nu-s shukar
Drama nu o mai bag in seama muzica la Mafia
Benzito’ la brad fara treaba i-auzi i-auzi i-auzi i-a

Trimiteți un comentariu