Killa Fonic - Exodus / Doar Tu (Versuri)

Versuri

Killa Fonic - Exodus / Doar Tu (Versuri)
Killa Fonic - Exodus / Doar Tu (Videoclip Oficial)

Versuri Exodus:
Tu nu ai treabă cu viața,
Tu vezi doar ce poate fața,
Tragi după tine ca bou'
Trecutul și fute tot flow-ul.
Hola mami, io am lumină,
Acolo între ochi e sublimă,
Amestec și învart în mașină,
Aici chiar și zeii se închină!
Aici și natura-i ostilă,
Apa cândva era divină,
Nu oamenii sunt de vină,
Nu oamenii sunt de vină.
Spuneau cândva Corientienii,
Tu culegi ceea ce semeni!
Am incercat și eu scheme,
Nu merge, dai de probleme.
Oh, Doamne, gata ciordeles,
Oh, Doamne, muzica deles,
Oh, Doamne, cât o iubesc,
Da` nu mai mult decat Rim$e$!
Oh, Doamne, gata ciordeles
Oh, Doamne, muzica deles
Oh, Doamne, cât o iubesc,
Nu pot sa ma conformez.

Oh, Doamne, port și ură, o port, deși nu vreau, dar parcă simt amar în gură,
Mă irită parcă mă sugrumă,
Tre` sa scuip că-i cancer,
Scuip, adevăr îndură!
Unii de la radio poa' sa sugă o p**ă,
Ignoranți pun întrebări fără măsură,
Lipsă de respect decența lor e nulă,
Am io grijă de tine, agarice îndură!
A.k.a. n-am alice amice am doar plumb, băi!
Nu știi în p**a mea te ducem la pădure,
Nu știi în p**a mea cum o să ieși din dubă,
Crezi că poa' să îndure? Îndură, îndură-o p**ă!
Blocka, blocka, nu sunt dandana,
Io-s semițigan și îmi place mai mult lama,
Karma, karma, nu se mai fute cu mine așa cum fut io agarici ca tine, ascultă bine:
Lache de ghetou,
Dai cu cu ciocu' bro,
Ne vedem pe stradă,
Și fără brigadă!
Poți să suni la gardă,
La orice funcție înaltă,
Zi-le numele și îți închid în față!
Nimeni face față, nici macăr-n instanță,
Pot să te execut cu ai tăi de față, zdreanță!
De unde vin eu nu există milă, învață!
Cac o piesă, fac istorie și

Versuri Doar tu:
Refren:
Ehii
Doar tu poți să mă repari,
Doar tu poți să mă repari,
Numa` tu-ai intrat în lumea mea, babe!
Doar tu poți să mă repari x4

Strofa 1:
De când frecam managanu` pe maidan la bloc,
Visam să fiu acolo sus în top!
Acum o dau acolo unde vreau și fac ce vreau,
Doar că te vreau pe tine în loc.
Pe un fotoliu sau pe o canapea aruncă hainele să te coc!
Lasă rușinile de o parte, fă ce vrei cu mine, cel mai rău drog!
Hai, lasă grijile de o parte și problemele și pune-te pe mine luăm foc, baby!
Alunecă aroma ta pe trupul meu,
Gustă-mă ca pe ultimul fruct babe.
Degetele tale pe buzele mele ca pe clape,
Degetele mele pe buzele tale delicate.

Refren:
Doar tu poți să mă repari, baby! x4
Doar tu poți să mă repari,
Doar tu poți să mă repari,
Numa` tu-ai intrat în lumea mea, babe!
Doar tu poți să mă repari x4

Trimiteți un comentariu