Bibanu MixXL & DJ Twist - Mama (Versuri)

Versuri

Bibanu MixXL & DJ Twist - Mama (Versuri)
Bibanu MixXL & DJ Twist - Mama (Videoclip Oficial)

Nu-ti fa griji, mama, ma descurc cu ei
Sunt o panarama, da 'sunt mult peste ei
Se imbraca cu cele mai proaste minciuni
Astia n-au nici mama, n-au cum sa fie bun

Strazile, mama , acum îmi dau dreptate
Ca sunt usi închise chiar în palat
Ma doare când aud români ca vorbesc așa
Nu mai vorbesc în limba lor, vorbesc într-o manie

De ce iei foc cand iti zic de mama
Cand nu esti absolut nimic la ea
Nu-ti fa probleme, mama, nu am belele
Sunt un retardat organizat in filmele mele

Sunt viciat dar le-am lasat pe alea rele
Si stiu ca nici un viciu nu poate sa-mi faca probleme
Am si defecte dar acestea sunt efecte ale unei generatii inculte si infecte

Hei, ai crescut un barbat
Nu-ti mai face griji pentru tot ce fac
Hei, ai m-ai educat
E timpul sa fac ce am invatat

Mama, mama, mama...

Nu cauta pe Google , mama, ce fac eu
Ca ziaristii pietii cauta doar ce fac rau
Nu se face de ras numele tau
Nu o sa fac sa simti prost pentru tau

Mama, m-ai facut de fier
Dar ma jucam cu focul in cartier
De aia n-am ajuns pompier

Nu pot sa tac si sa-mi atrag toate problemele
Si tot ce fac din inima imi incurca schemele
Poate ca tu sti stii, cand o sa am copii
Vreau sa vii sa vezi si tu ca nu-i invat prostii

Prietenii ii stiau, nu s-au schimbat deloc
S-au certat intre ei dar s-au impacat la loc
Nu mai iau foc asa usor, imi vad joc
Ca am noroc de-un loc, mereu in orice top

Mama, tata, sunt bine, va iubesc
Si pentru tot ce sunt astazi, va multumesc

Hei, ai crescut un barbat
Nu-ti mai face griji pentru tot ce fac
Hei, ai m-ai educat
E timpul sa fac ce am invatat

Mama, mama, mama...

Trimiteți un comentariu