Maximilian - MMP feat. Brnkush (Versuri)

Versuri

Maximilian - MMP feat. Brnkush (Versuri)
Maximilian - MMP feat. Brnkush (Videoclip Oficial) - (Prod. Esqu)

Strofa 1:
Ok, am ajuns din nou la 6
C-am stat la sah si vin cu Maria Tanase
Dupa ce-am pus lemne pe foc – se lasase frig
A inceput sa ma lase sa castig
A inceput sa spuna ca-s ca toti cretinii
Cand i-am zis ca-mi place coverul de la Pink Martini
Stiu ca-nainte sa ma dea afara
Am zis ceva de Brancusi, cumva intr-o doara
Eh, probabil ca ma luase vinul
Altfel nu-nteleg de ce nu-mi mai amintesc tot filmul
Stiu ca next ma aflam in Centru Vechi
Coada intre picioare, castile-n urechi
O ardeam pe shuffle, a intrat Didaia
Mai rau m-a starnit la ora aia, dar la ora aia
La ora aia inchideau toate bodegile
Eu aveam chef sa-ncalc toate legile
Dar n-aveam cu cine, am urcat in primul taxi
Mai rau m-a ars de bani cand s-a prins ca eu sunt Maxi
Asa ca-nainte sa-ncepi sa zbieri la mine
Afla cum mi-am petrecut noaptea, iubire

Refren:
Vezi tu, uneori ma-ndragostesc de poze
Alteori tolerez mimoze
Nu-i nevoie sa bag droage-n supradoze
Pentru micile mele psihoze
Vezi tu, uneori ma-ndragostesc de poze
Alteori tolerez mimoze
Nu-i nevoie sa bag droage-n supradoze
Pentru micile mele psihoze

Strofa 2:
Vezi tu, mi-a zambit cu dantura toata
Eu nu-ntelegeam ce vrea sa faca
Sa ma iubeasca sau sa ma manance?
Cert e c-atunci cand radea ziceai plange
Ea era dubioasa iar eu curios
Un amestec de frica si ispita, recunosc
Pana la urma a castigat ispita
Cica e bine sa nu lasi sa te conduca frica
Tocmai faceam pasi impreuna
Cand am auzit ca telefonul suna
Dar nu puteam vorbi, ma lovisem la mana
Mai exact aseara, ma durea de o saptamana
Te-auzeam greu ca-mi pusesem ochelarii
Ganduri in capul meu dansau ca toti barbarii
Stiu ca-ntrebai pe unde umblu, unde sunt
Eram asa chiaun ca nu stiam ce sa-ti raspund

Refren:
Vezi tu, uneori ma-ndragostesc de poze
Alteori tolerez mimoze
Nu-i nevoie sa bag droage-n supradoze
Pentru micile mele psihoze
Vezi tu, uneori ma-ndragostesc de poze
Alteori tolerez mimoze
Nu-i nevoie sa bag droage-n supradoze
Pentru micile mele psihoze

Strofa 3 (Brnkush):
Noi doi stii cate am trait, nu?
Prea multe impreuna, acuma vreau sa fiu strainu’
Am crezut ca asa-i de la faina
Dar zilele se aduna si rabdarea e putina
Plus ca vocile din capul meu nu se mai termina
Initial m-am bucurat, credeam ca-i vocea cea divina
Dar a dat-o de gol tonul nu atat de amical
Imi zicea ca sunt de vina si ca merit panica
Imi zicea ca merit golul ca am numai bani in cap
Nu o luam in seama ca Roxana m-alina
Partea naspa ca-mi manca ficatii ca un canibal
Long story short, m-a oprit instinctul de animal

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro