Blazon OneShot feat. Click - O Cursa Lunga (Versuri)


Blazon OneShot feat. Click - O Cursa Lunga (Versuri)
De mult nu mai înțeleg
Cu noi ce se întâmplă
Și vreau să știu cu ce m-aleg
Când totu' pare o cursa lungă

ref:
Blazon OneShot

Și nu știu încotro să fug
Zilele trec și nu-mi ajung
Și nu știu ce viața poate s-ascundă
Tot ce știu e să lupt până-n ultimă runda

strofa 1
Click

Fericiți cu ce-avem , ce gândim, cine devenim
N-am uitat ce vrem să fim și că greșim,
Intenționat conduși de ego și plătim,
Pretu' corect și dăm vina pe destin
Că e un drum plin de curse și spini
Nu-ți face griji O s-aprindă lumini,
Fără dar și poate-ai grijă cui te închini
E ce-a rămas, că-i totu' fals...
Banu-i un val, ce te duce...departe de mal
Prin ape agitate, cu rechini la interval,
Prădători, care vor confortu' material
Și calcă p-alții pe cap ca s-ajungă la mal
Că-s încă mic și drumu-i lung
N-am uitat de unde vin și pe-unde merg s-ajung...
Încă mic și drumu-I lung, lung, lung.

ref:
Blazon OneShot

Și nu știu încotro să fug
Zilele trec și nu-mi ajung
Și nu știu ce viața poate s-ascundă
Tot ce știu e să lupt până-n ultima rundă

strofa 2
Blazon OneShot

Ce cred yo, vreau să iau
De la viată până la capăt nu mai vreau să stau
Ce simt yo, vreau să fac
Că drumu-i lung și-s multe ce ne pun capac
La final, e un prag,
De care tre să trec și țin aproape tot ce mi-e drag
Zilele trec, și nu știu ce să mai fac,
Dar știu că n-am timp de care să mai trag
Și-am învățat că viata nu se joacă la fileu
Că nu-i mereu, ca cea de la liceu, ei
Yo n-am de gând să pun mână pe vreun trofeu
Nu vreau decât să pot să cred în visul meu

ref:
Blazon OneShot

Și nu știu încotro să fug
Zilele trec și nu-mi ajung
Și nu știu ce viată poate s-ascundă
Tot ce știu e să lupt până-n ultima runda

eyo, tre să crezi, tre să simți, tre să vibrezi!

Trimiteți un comentariu