Criss Blaziny - Barbie & Chen Ep. 2 Feat. Bianca (Versuri)

Versuri

Criss Blaziny - Barbie & Chen Ep. 2 Feat. Bianca (Versuri)
Criss Blaziny - Barbie & Chen Ep. 2 Feat. Bianca (Prod. Adapter)

Refren:
Ea un fel de Barbie, eu un fel de Chen
Ieri rataceam in acelasi bar, azi in acelasi tren
E cum imi place mie, ea cand tace, scrie
Prin telepatie ea simte, ea stie

Strofa 1:
Ploua torential, pe strazi , sunt ud leoarca
Gandu-mi zboara la Barbie, nu vrea sa se intoarca
Ploua tare, vad un bar lumini misto
Viata mea e ca o barca printre masini misto
Mi-am zis "Bla incearca" nu ma las cu una cu doua
STOP si nu mai ploua, cat e ceasu? e 9
In bar imi fac intrarea, ea isi aprindea tigara
Fumu-i alina starea, eu nisipul, ea marea
Imi da si palpitatii, efecte si senzatii
In jur roiau ratatii, nu-i ardea de combinatii
E cum imi place mie, ea cand tace scrie
Prin telepatie ea simte, ea stie
M-a bufnit rasu, trupul ei mi-a spus o poanta
Pe strada e doamna, in pat e o bagaboanta
Bagaboanta mica muza unui scriitor
E retro pe strada, in pat e din viitor, din viitor, din viitor

Refren (x2):
Ea un fel de Barbie, eu un fel de Chen
Ieri rataceam in acelasi bar, azi in acelasi tren
E cum imi place mie, ea cand tace, scrie
Prin telepatie ea simte, ea stie

Strofa 2:
A doua zi m-ai sunat, de unde ai numarul meu?
Nici nu mai imi bat capu, acum stai pe umarul meu
Am iesit in parc putin, te-ai saturat de baruri
Staruri in ghilimele, vrei pe plaja langa valuri
Erai naturala, era bine si vedea
Cand spuneai adevarul nimeni nu te credea
Jumatatea ti-ai cautat-o printre multi
Majoritatea copii care se cred adulti
Tu vrei jumate copil , jumate adult
Yo sunt jumate mai putin, jumate mai mult
Ce pacat ca e un vis si realizez tarziu
Sunt doar un copil si ma maturizez tarziu
Alarma suna tare, ma imbrac s-o tai la Bucale
Mananc ce apuc, imi iau si doua portocale
In gara ea apare, valiza, geamantan
Ma ofer s-o ajut cum face orice constantean
Ieri in bar, azi in gara, ploaie torentiala
Ii dau o portocala , ii spun visul de aseara
Din start impart cu ea, ca-n vis in parc cu ea
Cand n-am energie parca ma incarca ea

"Era mai misto sa vorbesc cu tine decat sa ma fut cu altele"

Refren (x2):
Ea un fel de Barbie, eu un fel de Chen
Ieri rataceam in acelasi bar, azi in acelasi tren
E cum imi place mie, ea cand tace, scrie
Prin telepatie ea simte, ea stie

Strofa 3:
Ea un fel de Barbie, eu un fel de Chen
Ieri rataceam in acelasi bar, azi in acelasi tren
Eu in zodia fecioara, ea in zodia balanta
Zodiile nu se potrivesc, da' n-are importanta
O mai suna fostul ei, o batea la cap des
Ei nu-i pasa deloc da' shau n-a inteles
Acum in Gara de Nord, yo de mana cu ea
In trei ore spui ca-s de o saptamana cu ea
Gara full, aglomerata mai tii minte scumpo?
Eu am ramas pe loc, tu ai luat-o inainte scumpo
Nu stiam ce sa fac, sa stau? sa plec?
Langa tine era tare, langa tine era perfect
Nu ti-am luat nici numarul, nici macar ID-ul
Te-am cautat la metrou da' luasei taxiul
Nici numele nu-l stiu, stii de ce imi pare rau?
Ca nu gasesc cuvant sa rimeze cu numele tau

Afara ploua, afara ploua, afara ploua, afara ploua

Refren (x2):
Ea un fel de Barbie, eu un fel de Chen
Ieri rataceam in acelasi bar, azi in acelasi tren
E cum imi place mie, ea cand tace, scrie
Prin telepatie ea simte, ea stie

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro