Click - Muzica mea (Versuri) - (feat Iolanda Boban, Teddy Fam'as & Dj Twist)

Versuri

Click - Muzica mea (Versuri) - (feat Iolanda Boban, Teddy Fam'as & Dj Twist)
Click - Muzica mea (Videoclip Oficial) - (feat Iolanda Boban, Teddy Fam'as & Dj Twist)

Strofa 1 (Click):
Muzica mea a fost refugiul meu,
Locul in care m-apropii de Dumnezeu,
Mi-a soptit mereu indicii inca de cand eram mici:
"Fa ce vrei din mine, dar vezi sa nu ma strici!
...ca eu cresc din tine,
Noi amandoi suntem unul si retine
Hraneste-te cu mine si sa fii fericit
Ca m-ai avut langa tine cand nu aveai nimic!
...neconditionat,
Iubirea-i simpla doar egou-i complicat,
Dar eu nu te-am lasat
N-as avea cum ca suntem unul, ai uitat?!
Asculta-ma, stiu ca ai muze
Si tu stii ca nu sunt genul sa te-acuze,
Doar sa fii sincer cu mine si sa nu mai cauti scuze"
Asta imi sopteste ea, muzica mea;

Refren (Iolanda Boban):
Un fior ma cuprinde
Te simt cu toata fiinta mea,
Un sentiment frumos ce viata prinde,
Ce nu se poate vinde sau cumpara!

strofă 2
[Click]
iubita mea, nebunia mea,
dulcele meu, amara mea,
sufletul meu, comoara mea
oare cum aş arăta dacă n-aş sta lângă ea?
îmi şopteşte că şi ea mă iubeşte
şi parcă timpul se opreşte atunci când se contopeşte cu mine,
dragoste ca-n filme,
ca-n alea fine, ştii ce zic, în fine;
"poate-ar fi timpul să facem nişte bani,
să ne-aranjăm şi să ne dăm americani
...glumesc, dar ştii ce ar fi tare?
să ne mutăm într-un studio mai mare,
pe malul marii şi să aibă geamuri mari,
să între soare, să te văd mereu c-apari
cu-acelaşi zâmbet, chiar dacă nu-s mereu frumoasă"
muzica mea ce îmi vorbeşte luminoasă;

Refren (Iolanda Boban):
Un fior ma cuprinde
Te simt cu toata fiinta mea,
Un sentiment frumos ce viata prinde,
Ce nu se poate vinde sau cumpara!

Strofa 2 (Teddy Fama'as):
Ma musique n'a pas de frontière/
Click et moi on est toujours présent sur le front frère/
Rien qu'on militent et on irritent certaines personnes/
Avec nos gimmicks et nos liriques ont combats avant que nôtres heure sonne/
La musique je ne peu vivre sans elle/
cest comme prendre son envole sans aide/ l'inspiration sans toi ma vie n'as plus sens/
je t'en supplie remettons nous ensemble/
J'aimerais arpenter avec toi les moments tristes les moments drôle/
Même si tu n'es pas un jeu de rôle/
Devenir l'acteur de ton scénario/
ton directeur en chef où ton imprésario/

Refren (Iolanda Boban):
Un fior ma cuprinde
Te simt cu toata fiinta mea,
Un sentiment frumos ce viata prinde,
Ce nu se poate vinde sau cumpara!

Trimiteți un comentariu