Keri & Nimeni Altu' - Aceeasi Planeta (Versuri)

Versuri

Keri & Nimeni Altu' - Aceeasi Planeta (Versuri)
Keri & Nimeni Altu' - Franjuri (Album)
Keri & Nimeni Altu' - Aceeasi Planeta (Piesa Oficiala)

De la ghiseu la ghiseu de parca as putea sa zbor
Democratia lor ma face sa ma simt ca un porumbel voiajor
Mereu lipseste ceva stupid si ma fac sa ma simt uneori stupid
Bro lumea e recea, lumea cauta sentimente pe. ro
Ne complicam vietile de parca am avea mai multe
Si cine asculta deja stie asta
Aia nu stiu ca n-au timp sa asculte
Sunt cel mai atipic tip de acolo toata gina pe mine
Si defapt sunt un biet pastrator de patanie, rime
Si cand eram copii odinioara aveam o profesoara
Ne invata despre sumerieni inca din generala
Si cred ca acum ar fi vrut sa fim mai isteti, mai linisti, mai evoluati, mai drepti
Depinde de, pe ce punem pret eu le chemam cu viata nu sunt drumeti natafleti
Si nu-ti vorbesc la telefon de cativa centi
De sarbatori eu am acelasi bradulet cu luminite de la capatul tunelului
Si glume bune din perioada santierului
Nimeni Altu' un fel de macanic cu pompieri
Va repara in fum cu amintiri de cartier
Cu toate ca toate s-au intamplat de mult
Eu nu le uit fac asta pentru ca imi place sa le ascult
Muzica asta nu-i pentru orice, in primul rand muzica asta e pentru mine
Si daca ai trait la fel s-ar putea sa iti placa
Cineva ma intreba "Si tu dupa ce mancai, beai apa?"
"Si tu mancai clatite cu zahar?", aveai tricou cu o girafa, reparai o caseta c-o agrafa
Incredibil, cred ca vin de pe aceeasi planeta
Vin de la demisec in naveta
"Auzi? da si tu rulezi dupa ce fumezi?"
Si eu fac exact lafel sa nu-ti vina sa crezi
"si tu te bucurai cand se intrerupea curentul?" ma bucuram, dar eram trist ca mi se strica
skate-ul
"Si tie iti placea sa mergi in parc cu bicla?" da frate, cand se strica n-aveam chef de
nimica
Si cand dadea cineva mingea in trandafiri, ce-a mai mare tragedie pentru un copil
Si cand se facea cheta si cumparam alta, iar o veselie, ne jucam cu aia sparta
Si nici tu nu mai ai caiete ca le-ai rupt pentru cornete, pe alea de mate primele in cateva momente
Si tie iti placea de profa de franceza (x2), profsi de profa de engleza si de cea de sport si de
femeia de serviciu
Femeia de serviciu al nostru capriciu, ma mir cum trece vremea ca tampita
Eu reprezint clica veche din Nichita
Pace oamenilor va salut cu dor, eo ala sunt si acum pana ce mor, Nimeni altu
Si-o sa revin in difuzor cat ma tine pamantul p-aici, pana atunci ne vedem cu bine
Pace!

Trimiteți un comentariu

libris.ro carturesti.ro evomag.ro