Cabron - PaTrap (Versuri)

Versuri

Cabron - PaTrap (Versuri)
Cabron - PaTrap (Videoclip Oficial)

Strofa 1:
Trupa de Trap suna mai cool
Decat trupa de Rap old-school, sunt mai dur sa mai fur
Sunt mai pur, rimez snur si ti-o jur
Ca fac Tour si pun cash pe facturi..
Si pun gaj ca n-ai cum..
Sa nu ma recunosti, pungas de la drum
Mars de la fum, pasi de la scrum!
Ca pe tine te ard si vanzatorii de parfum.
De pe la mine din Cartier,
Vezi sa nu te-alegi cu lama de fier
Ca eu mi-am luat si Rover, si revolver
Ma pozez cu ele sa dai si tu Share.
Zarva la usa (piu! piu!)
Ar putea fi garda (stiu! stiu!)
In fine, ma scuzi, vorbim mai tarziu,
De ma mai lasa-ai mei dupa ce-mi scriu.

Refren:
D-aia fac trupa de trap
Sa bag si verde si alb,
Sa fii ca victima-n sac
Sa-ti fac cunostinta cu Biggie si Pac

D-aia fac trupa de trap
Sa bag si verde si alb,
Sa fii ca victima-n sac
Sa-ti fac cunostinta cu Biggie si Pac.

Strofa 2:
Vocea vrea Codeina ca isterica,
Da' cum p**a mea sa fac, ca-i in America?
Si-asta-i piedica, sa-mi tin predica
Intr-o liniste deplina ca Biserica,
Ca sunt Gangster...
Ma doare la p**a am 16,
Beau si fumez de la 14,
Futeam dinainte-a ma naste,
Si d-aia am zis sa fac trupa,
Ce n-a facut Luca,
Si, de ce nu, si-un duet cu Raluca
Ca-i buna romanca, i-as dasi eu buca,
Si-apoi la TV,
Inconjurat de toate damele,
Incarc armele, trag liniile,
Imi pun lanturile, scot masinile si..

Refren:
D-aia fac trupa de trap
Sa bag si verde si alb,
Sa fii ca victima-n sac
Sa-ti fac cunostinta cu Biggie si Pac

D-aia fac trupa de trap
Sa bag si verde si alb,
Sa fii ca victima-n sac
Sa-ti fac cunostinta cu Biggie si Pac.

Partea C:
Sa moara, sa faca, sa dreaga,
Sa moara, sa faca, sa dreaga,
Sa moara, sa faca, sa dreaga
Daca nu ma stie Lumea-ntreaga.

Trimiteți un comentariu