Mitza - Ba, cum era?! (Versuri)

Versuri

Mitza - Ba, cum era?! (Versuri)
Mitza - Ba, cum era?! (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Mitză):
De vreo trei zile-n coa’ îmi tot cântă asta-n cap
Când să mă pun s-o fac, ce crezi? Blank imaculat
…ceva de genul, nu mai știu dacă ăla-i refrenul
Frate, ăsta mi-e felul
Le sucesc, le-nvârtesc, le amețesc, până-i totul fresh ca oxigenul
…mai departe nu mai știu
Am zis că o să le scriu, dar vezi tu, acum e prea târziu
E clar că sunt în impas
O rezolv, mai e doar un pas
Vezi tu, cam atât mi-a rămas
Doar un sample, tobe și-un bas

Zi, bă, cum era?!
Da, bă, cum era?!


Strofa 2 (Mitză:
…asta cânt întruna
O tot bombăn, veni-mi-ar duma
Mă uit în gol, mi-am pierdut urma
Zici că-s sandilău, frate, nu-s cu turma
Să mor dacă știu cum era
Hai tu, zi dacă sună a ceva
Dacă sună belea, e ok dacă sună așa
Asta înseamnă că are ceva
…mai departe, hai, zi tu
…e clar că improvizăm
Dacă e de ceva, poate schimbăm
Da’ las-o așa, las-o așa, las-o așa,
Dă mai tare, lasă beat-ul să dăm
Zic…

Zi, bă, cum era?!
Da, bă, cum era?!

Trimiteți un comentariu