Mitza - Nemultumitza (Versuri)

Versuri

Mitza - Nemultumitza (Versuri)
Mitza - Nemultumitza (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Mitză):
OkapiTati, că doar așa a început
Fără ei nu făceam tot ce am făcut
Crede-mă, ce am vrut asta am făcut
De la mixtape-uri până la album
Prima oară când am ascultat hip-hop
Dădeam instinctiv din cap
Toată familia se uita la mine ciudat
Nu înțelegeau ce are ăsta mic, zici că-i retardat
Până la Vlad și Vlad, primul a fost Freaka
A avut răbdare să-mi explice cum stă placa
Mi-a zis: “Vezi că graba strică treaba”
De atunci și până acum mi-am cam disperat baba
De sub mine, îi dădeam cu bași kile
Mi-aduc aminte că o exasperam pe zile
Nu conta, eu știam cel mai bine
Asta vreau să fac, dacă-mi iese, depinde doar de mine

Refren:
Așa că hai să facem cunoștință
Mi se zice Mitză - Nemulțumitză
Ca să vezi că nu am nicio fiță
Te invit la reședință

Strofa 2 (Mitză):
Okapi e pe bune
De la beat-uri pân’ la dume
Nu mă crezi? Poate să-ți confirme multă lume
Ia întreabă sala, ia vezi publicum ce spune
Urlă ca la Revoluție, Deșteaptă-te, Române
Ceva în spate tot rămâne
Treaba asta-mi spune că e vorba de pasiune
Mă simt ca într-o misiune, știu că-ți pare ficțiune
Ia un Aspacardin, să-ți mai scadă din tensiune

Refren:
Hai să facem cunoștință
Mi se zice Mitză - Nemulțumitză
Ca să vezi că nu am nicio fiță
Te invit la reședință

Trimiteți un comentariu