ADDA - Desculta (Versuri) - (Starile Addei: Sezonul 3 - Episodul 1)

Versuri

ADDA - Desculta (Versuri) - (Starile Addei: Sezonul 3 - Episodul 1)
ADDA - Desculta (Starile Addei: Sezonul 3 - Episodul 1)

Merg desculta pe asfalt
In oras se-aude ploaia
Incet ma scald
In umbra noptii care vine
Doi ochi blonzi, colorati de lumina
Si-un zambet cald pe o fata asa senina
Visam s-ajung la cer, sarind pe trambulina
Visam, da’ nu visam la ce urma sa vina
Copilaria, o amintire atat de fina
Cu miros de flori si gust de amandina
Pare demult, dar eu simt ca a fost ieri
De fapt au fost 26 de primaveri
In picioarele goale
Priveam in departare
Nimic nu-mi statea in cale
Ma vedeam atat de mare
Fugeam noaptea la stele
Eram prietena cu ele
Eram tot ce nu mai sunt acum
In ultima vreme
Si-mi caut forta, copilul din mine
Sa ma-nvete azi, ce sa fac maine
Orice obstacol, e o jucarie
Imi arunc grijile in avioane de hartie

Merg desculta pe asfalt
In oras se-aude ploaia
Iar eu nu-mi aud bataia inimii
Incet ma scald
In umbra noptii care vine
Merg desculta prin ruine

Si tre’ s-o iei de la capat
De fiecare data, sa mai cazi inca odata
Cand usile si-au pus lacat
Tu tre’ sa cauti cheia care s-o desfaca
Sa gasesti macar o raza
Atunci cand intunericul
Iti da povesti de groaza

Merg desculta pe asfalt
In oras se-aude ploaia
Iar eu nu-mi aud bataia inimii
Incet ma scald
In umbra noptii care vine
Merg desculta prin ruina inimii…

Trimiteți un comentariu