K-Milla feat. Casper - Tata (Versuri)

Versuri

K-Milla feat. Casper - Tata (Versuri)
K-Milla feat. Casper - Tata (Videoclip Oficial)

Strofa 1 (K-Milla):
Ma uit spre cer si vad un inger care zboara
Ma gandesc daca o fi tata sau ochii ma inseala
Merg tot inainte parca imi face un semn
Ma indruma sa nu incetez inca sa sper
Si mereu greseam in loc sa fac ca el faceam altfel
Timpul a trecut mi-e dor de el
Sentimente pe care nu le pot uita
Din ce-am trait cum am crescut ca nu e bine asa
Prea multe amintiri ce bat la usa mea
Nopti nedormite nu te pot uita
N-o sa pot uita clipele pe stadion
Ce emotie cand echipa ta da gol
Da tata m-ai invatat sa iubesc
Sa trec peste toate si sa muncesc
Sa ofer a doua sansa orice s-ar intampla
Sa pun pe primul loc mereu familia

Refren (Casper):
Doamne coloreaza-mi pata
Plange sufletul si ar da
Abia astept sa vina noaptea
Fiindca atunci ma gasesc in vise eu cu tata

Doamne coloreaza-mi pata
Plange sufletul si ar da
Abia astept sa vina noaptea
Fiindca atunci ma gasesc in vise eu cu tata

Strofa 2 (K-Milla):
Daca acum te ajuta cu ceva prezenta ta e vie
Sufletul tau e doar o armonie
Spiritul nu a murit se afla tot aici
Baiatul tau a crescut e plin de cicatrici
Dar e ca o stanca nimic nu il doboara
Abia astept sa dorm sa te revad diseara yeah
Cate filme am in cap numai tu stii tata
Ce s-a intamplat
Cand lumea te cataloga un betivan luam foc pe ei
Nu ii suportam imi venea sa-i crap in cap sa musc din ei Doamne
Cat au fost anii de grei cand mama iti spunea
Sa nu mai bei o priveai cu ura
Au trecut anii grei nu te judec
Te iubesc orice ar fi dar mi-e ciuda ca mi-e dor
Si nu mai vii

Refren (Casper):
Doamne coloreaza-mi pata
Plange sufletul si ar da
Abia astept sa vina noaptea
Fiindca atunci ma gasesc in vise eu cu tata

Doamne coloreaza-mi pata
Plange sufletul si ar da
Abia astept sa vina noaptea
Fiindca atunci ma gasesc in vise eu cu tata

Outro (Casper):
Fiindca atunci ma gasesc in vise
In vise doar eu cu tata
Doar eu cu tata

Trimiteți un comentariu