Paulina - Arunca-ma-n Haos feat. Keed (Versuri)

Versuri

Paulina - Arunca-ma-n Haos feat. Keed (Versuri)
Paulina - Arunca-ma-n Haos feat. Keed (Videoclip Oficial)

Cine ești?
Nu te mai recunosc
Tu te-ai intors dar nu ești ce-ai fost
Poate te vreau, poate mă mint că nu știu cum să te mai simt

Refren:
Aruncă-mă-n haos, adu-mă acas'
Știi că sunt acolo când alții te las'
Și poate te am de-atunci da' tu te arunci în cap
Te faci așa praf și vii să te scap

Strofa 1:
Cine ești tu, da' cine sunt?
Că te-am pierdut și m-am pierdut
Și te aud, și te acuz pentru ce sunt și ce nu-s
Iei o parte din mine tu, tu și du-te departe cu vântu'
Că tu erai totu', totu'
Și cine ești azi?
te arzi și mă arzi

Refren:
Aruncă-mă-n haos, adu-mă acas'
Știi că sunt acolo când alții te las'
Și poate te am de-atunci da' tu te arunci în cap
Te faci așa praf și vii să te scap

Keed:
Eu nu mai inteleg esti sau nu esti
dac-ai zis c-o sa stai atunci de ce pleci
te-ntorci ma-ntorci pe dos ca p-o haina
te joci ... te joci
esti frumoasa, da uneori nu reusesti
Sa intelegi ca e timpu sa incepi Sa te opresti
nici io nu mai inteleg da cine a zis ca are rost
sa incerci sa-ntelegi femeia stiu, sunt prost
mai repede aflam cum s-au construit
piramidele so fuck that shit
sa vindecam boli sa oprim cutremure
cine-a creat tot si ce inseamna timpul, Dumnezeule!
daca existi femeia nu-i creatia ta
dintr-o fiinta perfecta n-ai cum sa faci asa ceva
nu mi-e frica sa vorbesc cu tine in mod direct
Ca ce-ai facut pur si simplu nu-i corect
normal ca ma fac praf si ca mi-o dau grav
ca sunt om si uneori nu mai suport
nu-s indiferent doar ma abtin
Nu ai cum sa tratezi venin cu venin
esti capabila sa transformi placerea in chin
tu ma lasi fara aer cand eu vreau sa respir
prizonierul tau in mintea mea bolnava
si in lantu tau nici o veriga slaba
ce se-ntampla e toxic
nu pot nici cu da nici fara de ce ma tot complic
de fapt mint stiu ce se intampla
Tu ma faci sa-mi placa sa sufar

Trimiteți un comentariu