Samurai - Freestyle pe Kodak Black (Versuri)

Versuri

Samurai - Freestyle pe Kodak Black (Versuri)
Samurai - Freestyle pe Kodak Black (Videoclip Oficial)

Eu inca rup bucati din mine
Cand altii s-au vandut
Sunt doar un lup
Ma rup de haita si incep sa fug
Cred c-am ajuns sa caut prea adanc
Cand tot ce am nevoie acum
Deja aveam de mult
Tot imi cresc aripi, dar le smulg
Mi-e dor de casa, da' n-am timp acum
Zic ca le pasa, da' nu-i cred oricum
Am auzit ca timpu' vindeca orice minciuni
Pe unde sunt?
Departe de inceput si final
Marea ma cheama
Dar tot ea se indeparteaza prima
Raman pe mal sa umplu foi
Plin de nisip
Ma simt atat de incarcat
D-asta mereu ma simti
Sunt un jurnal deschis, Un geniu rupt...
Ma doare-n p*%@ ce-ai fi vrut sa fiu
Eu asta sunt
Muzica mea e cel mai tare apus
Cu Lucy in dreapta
Fascinati de soarele asta scurs
Sper ca intr-o zi o sa intelegi
Cand Chronos o sa-ti ceara inapoi ce i datorezi...
De ce am ales sa nu ma grabesc
...Sa savurez
Tot ce-mi doresc e sa imi amintesc
Atunci cand pozele se pierd, Cand anii trec
Eu pentru asta tot alerg
Stiu ca nu exista nimic perfect
Ma simt al nimanui, dar sunt de neclintit
Am invatat sa raman tare indiferent ce-ar fi
O sticla in mana, In noapte ma plimb
Mi-e dor de cartier, de blocurile alea gri....
Desi am tot ce altii si-ar dori
Vreau si mai mult 'ca noi n-aveam nimic
Fac unu ma ridic la primu fum
Jur ca mi e greata cand il vad
Ca am bagat prea mult
Frate-miu daca ma auzi, raspunde!
Astia sunt toti prajiti 'ca drogurile bune-s scumpe
Eu cred ca devin unde
Satul de zambete lol contrafacute
Eu am ales sa ma tripez pe unde
Satul de drogurile lor contrafacute
Eu cred ca o sa devin unde
Satul de zambetele lor contrafacute

Trimiteți un comentariu