C.I.A. - Strain de tine (Versuri)

Versuri

C.I.A. - Strain de tine (Versuri)
C.I.A. - Strain de tine (Piesa Oficiala)

Strofa 1 (Rashid:
Mi-ai fost straina la inceput
Ne-am cunoscut si ne-am placut
Si ne-am iubit atat de mult
Ca m-a durut si n-a trecut
Daca as putea ti-as scrie mai des
O fac mai rar, iar cand se intampla o fac prin vers
Cand sunt plecat departe iti scriu pe fuga, din mers
Tu ai dat sens la “te iubesc”, l-am pus in P. S.
Unde-i focul, unde-i pasiunea, unde-i starea?
Unde ti-ai piedut mesajul, nu stii calea?
Unde au disparut piperul si cu sarea?
De unde au aparut prostia, retardarea?
Au trecut anii, de acord, nu poate fi ca la inceput
Au venit banii, de acord, ne-am mai schimbat cand i-am avut
Ai fost mai rece, de acord, nici eu n-am fost cum as fi vrut
Si uite asa in timp record devii straina, eu tacut

Refren:
Sunt strain de tine, strain de ce iubesc
Daca mi-esti straina, cum sa te numesc?
Am uitat cine suntem, ne-am pierdut reciproc
Sunt strain de tine, sunt strain de tot

Strofa 2 (Phila):
Tu ma mai recunoști?
Sau am ajuns doar inca unul dintre fosti, recunosti?
Si eu m-am schimbat, dar nu te-am instrainat
Oare ce s-a-ntamplat, cine s-a transformat?
Sunt strain, dar fara voia mea, oricum te voi avea
O savoare ca a ta atrage slabiciunea mea
Hai sa bem o cafea, o-ndulcim c-o caramea
Sa rezonam cumva, sa ne sunam candva
Vreau mereu sa te impart cu lumea, asa-i frumos
Dar din pacate se pare ca share-ul e temporar noros
Cu furtuni si bruiaje de la varii personaje
Stam pe-avarii ca sa se faca senin in peisaje
Ii vad superficiali, super viciati, cum te rasfoiesc
Imagini ce rascolesc, dar n-am sa ma razboiesc
E cumva firesc, cred ca ma maturizez
Poti sa pariezi ca nu te-abandonez

Refren:
Sunt strain de tine, strain de ce iubesc
Daca mi-esti straina, cum sa te numesc?
Am uitat cine suntem, ne-am pierdut reciproc
Sunt strain de tine, sunt strain de tot

Strofa 3 (Byga):
Ca un strain ma faci sa ma simt, ma fata
Stii ca nu te mint, daca-as putea-ti cantam odata
Te-am iubit, te-am povestit, da’ n-am obosit
Pentru ca n-am niciun regret ca ne-am gasit
Tu esti un fel de-amanta, dar absolut legala
Astfel din Byga devin cam un bigam, dar e migala
Leu cu ascendent in leu, tu o fecioara
In lumea noastra iti dau coroana mea regala
Anii trec, pustii se-ntrec sa-ti faca iara curte
Cand tu ai resedinte la mare si la munte
Te-acopeream in comori, mi-aduc-aminte
Uneori tu efectiv ma omori, fara cuvinte
Esti pretutindeni prin sunet, prin unde
Seva nevazuta de care nu te poti ascunde
Dar care poate da sentimente profunde
Tu sa nu lasi lumea sa te confunde!..ye
Tu sa nu lasi lumea sa te confunde!..ye

Refren:
Sunt strain de tine, strain de ce iubesc
Daca mi-esti straina, cum sa te numesc?
Am uitat cine suntem, ne-am pierdut reciproc
Sunt strain de tine, sunt strain de tot

Trimiteți un comentariu